piątek, 20 maja 2016

there's no use crying about it

#np Halsey - Castle

Lubię intensywny kolor rzepaku. Podziwiam go zawsze, gdy przejeżdżam obok żółtych połaci. Prawdą jest, że śmierdzi niemiłosiernie, ale przynajmniej dobrze wygląda na zdjęciach. Oczywiście, jeśli już człowiek przedostanie się na ścieżkę między kwiatami, bo pole rzepaku wydaje się być kolejnym tworem Illuminati do którego dostęp mają nieliczni (prawdopodobnie jego właściciele, ale świat może nigdy nie poznać prawdy). Włamywacze, w tym również kategoria człowieka modowa blogerka, muszą iść na przełaj, więc przeskakują na obcasach przez błoto, pokrzywy, być może żmije i inne dzikie węże. Dotarłam na miejsce i stałam się tą, która kroczy między rzędami. Swoją drogą, miałam przeczytać ten zbiór opowiadań Kinga, zawierający między innymi Dzieci kukurydzy, ale lista książek, czekających na mnie wcześniej, wydaje się nie mieć końca. Aktualnie pochłaniam Balladę o Narayamie, czym oczywiście chwaliłam się na snapchacie. Jeden autor zaciekawił mnie na tyle, że chyba sięgnę po jego powieść. Sięgnę, ściągnę, brzmi podobnie. 

Ps: jeśli macie jakieś ciekawe zbiory opowiadań, godne polecenia - chętnie o nich przeczytam! Preferuję tematykę dziwną, to jedyna wskazówka dotycząca mojego gustu.
dress - thifted // hat - choies // shoes - lovelyshoes.net // choker - ebay



30 komentarzy:

  1. Jeżeli lubisz "dziwne" to polecam wspomnianego wyżej Kinga, dokładniej chodzi mi o zbiór "Nocna Zmiana" lub "Szkieletowa załoga". Myślę, że niektóre z opowiadań w ów książkach można ohashtagować hashtagiem spierdolone ale zajebiste. Zdjęcia są prześliczne. BTW. Czekam na jakieś snapy w twoim wykonaniu. Mój humor = smutny kangur, który stracił sens życia, więc proszę o supi relacje z dnia, to mi zrobi dzień, serio. Pozdrawiam. PS: Użyj słowa "kurwa", kocham to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nocną zmianę właśnie chcę przeczytać, Szkieletową załogę mam już za sobą!!
      Ps: jak się trochę ogarnę fizycznie to ponagrywam, ale jestem w fazie przewalania się z kanapy na łóżko hashtag wakacyjnie

      Usuń
  2. Te zdjecia są cudowne! Nie mogę przestać patrzeć na to pierwsze njfdbksudgvsdjyt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. u suck lol xoxoxox haimstevie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam rzepak, zdjęcia w tej scenerii wyglądają cudownie! Uwielbiam Twój styl.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. chłopcy, kłamca,dreszcz-ćwiek

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja Ci polecam opowiadania Stefana Grabińskiego :)
    Jeśli dziwne rzeczy, jeśli taka tematyka, to powinny Ci się spodobać.

    Szukaj tomów pod tytułami "Demon Ruchu" i "Niesamowite Opowieści".
    To jest polskie dwudziestolecie międzywojenne, ale czyta się to bardzo łatwo, wsiąka się w to i nie zapomina o tym przez długi czas ;)

    Zdjęcia są genialne!
    Ja bardzo żałuję, że mam naprawdę mało czasu na jakiekolwiek wojaże za miasto, bo też bym sobie pośród rzepaku pospacerowała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny look, miałam też taką koncepcję na foty ale jakoś wszędzie do rzepaku tak daleko :P
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Ja również bardzo lubię ten kolor. Polecam Pilipiuka, szczególnie 'Wampir z MO' i 'Wampir z M-3'.
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. z dziwnych opowiadań (dobra, nie wiem, czy to aż takie dziwne ale może się nada ¯\_(ツ)_/¯) to "Księga śmiechu i zapomnienia" Milana Kundery (:
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku wyglądasz przepięknie.
    Jakoś tak żywiej niż zwykle XD ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia.
    A ja polecam ci dopiero przeczytaną :"wojne" Le Clezio.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też zawsze go podziwiam. Muszę iśc tam na zdjęcia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna jest ta sesja, cudowny kontrast między szatańską czernią a oczojebną żółcią <3

    Z opowiadań Kinga polecam "Wszystko jest względne" - czytałam kilka razy i za każdym razem wciągnęło mnie tak samo. A tytułowe opowiadanie lubię bardziej niż niektóre jego powieści. Zajebista przekmina. Także polecam 10/10, reweleacja!!!

    xoxo Maja K. Osiecki

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedna z Twoich najlepszych sesji!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, uwielbiam cię Karolina!♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładne zdjęcia *o* Jesteś bardzo ładna

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Carolyn, jak Ty to robisz, że nawet w środku pola wyglądasz 12/10???

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę ciebie na polu rzepaku niż na zwykłej ścianie, i to dużo, dużo bardziej! Żółtu kolor idealnie z tobą kontrastuje, te zdjęcia to strzał w dziesiątkę. Tak fajnie na tym wyglądasz, że przepraszam, ale bardziej zwróciłam uwagę na ten kontrast i dopasowanie, niżeli na outfit i musiałam się wracać xD
    Pozdrawiam ♥

    ♥ www.rena-uchiha.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie tam zapach rzepaku nie odstrasza. :) Dawno mnie u Ciebie nie było, zrobiłam sobie przerwę w blogowaniu. Widać, że wiele się tutaj zmieniło na plus. :) Ja zaczynam od nowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że tylko trzy zdjęcia, bo są niesamowite i uwielbiam ten kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia, wyglądasz prześlicznie :)
    A jeśli chodzi o opowiadania, to polecam wszystkie Kinga i Murakamiego, zwłaszcza zbiór "Zniknięcie Słonia"(poziom dziwności - mocne 8/10).

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz na tle rzepaków :) Mi się podoba, że są takie niedostępne - w horrorach potrafią to wykorzystać :) Jeśli chodzi o książkę, czytałaś może "Jutro" John'a Marsden'a? Może niezbyt dziwne, ale świetne! Albo "W drodze" Jack Kerouac - z pewnością zwariowane :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja aktualnie wypożyczyłam 4 książki i nie wiem za którą się wziąć ;) też muszę wypożyczyć Dzieci Kukurydzy wgl King >>>>
    Pięknie wyglądasz wśród rzepaku ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie napisane :) Rzeczywiście kolor rzepaku pięknie się komponuję. Ja uwielbiam patrzeć na takie pola, kiedy wszystko ma taki żywy kolor. Stylizacja bardzo mi się podoba. Lubię u Ciebie to, że masz swój styl i zawsze można tutaj zobaczyć coś ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowicie podoba mi się kontrast na zdjęciach, aż szkoda że jest ich tak mało! :c

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}