piątek, 17 czerwca 2016

Alright, young blood, nice to know ya

#np Azealia Banks - Wallace

Chyba jedyną pożyteczną rzeczą, jaką zrobiłam w tygodniu było sprzedanie podręczników, nic innego oprócz oglądania anime nie pamiętam. No, byłam jeszcze w lumpeksie, ale walka ze starszymi paniami o 8:00 rano i wydanie 55 złotych, to nie jest coś, czym można się chwalić. Tym bardziej, gdy większość twoich znajomych znalazło sobie już pracę, a ty jesteś za leniwa, żeby zapisać się na studia.

Jeśli oglądaliście przypadkiem Yamato Nadeshiko Shichihenge, dość oldschoolowe anime z 2006, to zrozumiecie, że nigdy nie utożsamiałam się bardziej z żadną bohaterką, tak jak utożsamiam się z Sunako, która wygląda niczym chodzące zwłoki i całe dnie spędza w swoim pokoju na oglądaniu specyficznych filmów. Niestety, nie mieszkam w otoczeniu czarujących mężczyzn, którzy muszą przemienić mnie w damę, więc mogę straszyć kurierów bez żadnych konsekwencji. I to zamierzam robić jeszcze do końca czerwca.



jumpsuit - vinted.pl // hat - choies // bandana - stolen from dad // sunglasses - ebay

54 komentarze:

  1. Wyglądasz pięknie (jak zawsze zresztą)

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ładne łokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Masz ładne, niewysuszone łokcie.

      Usuń
    2. Twoje łokcie są piękne, bardzo delikatne i kształtne.

      Usuń
  3. Piękna stylizacja. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kombinezon to goaaal!!<3
    I w tej chwili poluję na takie okulary, jakie masz :DD
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, trzymam kciuki, aby następny tydzień był bardzie produktywny od tego.
    Świetnie wyglądasz w tym kombinezonie :) Bardzo kobieco
    aleksandramakota.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! Masz charakterystyczny styl i świetnie pasuje do Twojej urody!
    Zapraszam do mnie:
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja to jeden wielki goal >>>>

    OdpowiedzUsuń
  8. wow genialnie wyglądasz, uwielbiam kombinezony a ten jest cudowny <3

    kariaxv

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Super w niej wyglądasz! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja super, bardo podoba mi się góra :) A co do zapisania się na studia - też jeszcze tego nie zrobiłam, ale pracę dorywczą na razie mam :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze, że kombinezon mnie zachwycił *.* Jest naprawdę świetny, a cała stylizacja pięknie się prezentuje ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ta stylizacja:)

    Możesz w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja :) Dziękuje za odwiedziny bloga :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, przede wszystkim oczarował mnie kolor pomadki w którym wyglądasz super, a mało komu pasuje.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękna stylizacja! Bardzo podoba mi się Twój look ^-^

    Oglądałam Perfect Girl Evolution jakoś w zeszłym roku ale średnio przypadło mi do gustu. Właśnie skończyłam Nanę (nie ma to jak zapracowany i przykładny student podczas sesji xD) i bardzo mi się spodobało...myślę, że trafi również w Twój gust ;)

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  16. Z pazurem :)
    Dawno nie oglądałam anime... Ale przez Ciebie naszła mnie ochota!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz ślicznie, masz śliczną figurkę! :)
    Zapraszam do siebie http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hehe znam ten ból. Wszyscy znajomi już pracują, albo ogarniają studia, a ja nic. Stwierdziłam, że zrobię sobie ostatnie wakacje, co prawda spędzam aktywnie ten czas, bo oprócz oglądania anime to większość czasu spędzam poza domem, a jak już jestem w domu to też nie leżę 24/7 ;3

    Świetne zdjęcia ^^

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. i 10 milionów dolarów, ale w życiu rzadko dostajemy to, czego chcemy i guess

      Usuń
  20. Fantastyczny outfit, sama chętnie bym się tak ubrała *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. łał mega kostium!!!:)
    http://style4you-mt.blogspot.com/2016/06/the-plan-is-motivation.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Supi stylizacja sułtanko 👌🏼🤗✨

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja swój tydzień również spędziłam na oglądaniu. :) Nie słyszałam o tym anime, zapiszę je sobie. Świetnie wyglądasz, ten kostium w połączeniu z kapeluszem jest po prostu cudowne. Nic dodać, nic ująć. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie! Lecz nie mój styl :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna stylizacja! <3
    Bluzeczka bardzo mi się podoba.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja akurat w tym miesiącu dość dużo robię. Jednak zdarzyły się dni kiedy nic nie miałam do zrobienia tylko oglądałam serial. Podoba mi się make up :D
    Mogę prosić o poklikanie w linki w nowym poście? Będę bardzo wdzięczna! Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam kapelusze, sama przymierzam się do kupna podobnego. A anime na pewno obejrzę :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz, oryginalnie w przeciwieństwie do reszty społeczeństwa :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się ten kombinezon, uwielbiam je :) bardzo pasuje Ci ten strój :)

    Buziaki ♥
    WRÓCIŁAM NA BLOGA - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz! Pozdrów ode mnie kuriera :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. No i zakochałam się w Twoim blogu od pierwszego postu ;D Co prawda nie oglądam anime, ale uwielbiam lumpeksy, straszyć kurierów i jestem równie leniwa, heh. Whatever, świetny kombinezon i strasznie podoba mi się Twoje zdjęcie w ramce obok, genialny make up!;) paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam twoją oryginalność, cenię to w ludziach :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://lifebystone.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale mi teraz zrobiłaś smaka na kombinezon :o No, cudo.
    A pomaturalne lenistwo jest wręcz wskazane więc korzystaj do woli!

    xoxo Astronaut Overboard

    OdpowiedzUsuń
  34. Skąd ja znam to lenistwo. Kiedy zapisywałam się na swoje studia, byłam pełna energii i zapału. Potem pod koniec września zawieszono kierunek (czyli odwołano go) i właczył mi się tryb zombie, bo musiałam się zapisać na inny kierunek. Taki, który mnie nie interesował. Ostatecznie jednak wyszło dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękny ten kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny kombinezon ♥♥♥ ślicznie Ci w nim. A kapelusze uwielbiam !!!

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny kombinezon ♥♥♥ ślicznie Ci w nim. A kapelusze uwielbiam !!!

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. myślę, że jeśli chodzi o lenistwo, mógłbym przybić Ci piątkę. co do reszty- super stylizacja i świetnie wyglądasz! życzę każdemu kurierowi takiego "koszmaru"!

    http://myrobaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Co za plecy :) wow :) świetna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mega kombinezon, ma bardzo ładne wiązanie na plecach :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}