wtorek, 14 czerwca 2016

bridesmaid dress hunting feat. Aislestyle.com

W niedzielę dostałam, do rąk własnych, zaproszenie na ślub i polowanie na weselną sukienkę stało się jeszcze agresywniejsze. Jeśli obserwujecie mnie na snapchacie, pewnie nie umknął Wam moment porażki, gdy dostałam paczkę z Fashionmia i mocno się rozczarowałam, bo kolor oraz materiał znacznie odbiegały od zdjęć w internecie. Sukienka sama w sobie jest śliczna, ale nie na weselę, a kolejna maxi na wyjścia po bułki to mało ekonomiczne rozwiązanie, więc próbuję się jej pozbyć na vinted. Przypomniało mi się, że przed studniówką szukałam sukienki w jeszcze jednym sklepie o równie ciekawym i bogatym asortymencie, więc dzisiaj mały przegląd.

Hi! I'm aggressively looking for a cute outfit that I can wear to wedding reception in August so here are few cheap bridesmaid dresses from online store Aislestyle.com. You may remember my previous post featuring their prom dresses, but this time, I'm searching for bridesmaid dresses, preferably in ashy or pastel pink. Or dark purple since this is the closest I can get to black. Lime Crime has recently launched their "I only have two moods" package with two velvetines and it says pretty much everyting about my existential colour crisis.  here are my favourite picks of Aislestyle uk bridesmaid dresses.

1                                              2                                              3
4                                              5                                                6

7                                                8                                                9

11 komentarzy:

  1. śliczne są te sukienki, bardzo podoba mi sie ich kolor ale u mnie, na szczescie, najblizsza okazja na szukanie tego typu sukienki to bal gimnazjalisty wiec jeszcze nie poluje na nia tak ostro jak ty haha

    ilka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam zaproszenie na wesele i nie wiem czy iść. Słabo znam samych zapraszających i trochę to bez sensu. Poza tym nie przepadam za weselami. Sukienek mam w brud, ale na maxi nigdy się nie zdecydowałam. Zbyt oficjalna (choć jeśli wesela zaczynają się późno to są to jedne odpowiednie kreacje) i mało wygodna w zabawie. Co nie zmienia faktu, że większość przedstawionych przez Ciebie sukienek jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te sukienki to cudo, szkoda, że jestem taka niska i wyglądałabym komicznie :(
    A tak uwielbiam długie sukienki
    3,3,7.8 są według mnie najładniejsze :)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Woah śliczne sukienki *^* Osobiście uważam, że pasowałaby Ci nr 8 C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne sukienki, mi się chyba najbardziej podoba 1 5 i 8 :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 i 3 omg <3 aż zaczynam żałować, że nie jestem zaproszona na żadne wesele :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 i 8 są przepiękne! btw coś Ci sie chyba pomieszało z numerkami

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}