środa, 29 czerwca 2016

MONTHLY INSPIRATIONS: ORANGE

#np Kim Chi, Lucian Piane - Fat, Fem & Asian

Kto się stęsknił za comiesięcznymi inspiracjami, ręka w dół! Poszłam za radą osób komentujących poprzedni post i zdecydowałam się na coś intensywnego, bo lato to przecież czas, gdy wszyscy umieramy w piekielnym ogniu. Pomarańczowy kojarzy mi się głównie ze świeżymi owocami, lodami sorbetowymi i plastikowymi butelkami kremów, których trzeba używać, by zachować karnację trzydniowego trupa.

W czerwcowym moodboardzie po raz kolejny pojawia się Erika Bowes i zdjęcia z tumblr UNIFu. Oprócz tego soczysty cień do oczu jam z palety Venus II Lime Crime, Doe Deere, grafiki, grafika Ekateriny Veselovej, filiżanki (bo mam obsesję, w którą na szczęście nie inwestuje) z etsy, ogniste futra, okulary Thomasa Taita, brzoskwiniowe tatuaże (obrazek chyba zbyt powszechny w internecie, by znaleźć źródło), róż Taj Mahal (Nars?), miód z pszczołami jako wegańska propaganda oraz trochę czysto modowych inspiracji, zapraszam:


25 komentarzy:

  1. "karnacja trzydniowego trupa" kc Carolyn

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie kolorowo, tylko po co ta kanapka :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam, wegańska propaganda. Ten obrazek oprócz bycia estetycznie ciekawym, zwraca też uwagę na problem pasożytnictwa człowieka. Miodzik na kanapce jest super, ale ile pszczół musiało zginąć dla komfortu podniebienia? - po to.
      Co innego, że na plastrach oprócz samego miodu znajdują się larwy pszczół, wszystko jest razem odwirowane, więc można powiedzieć, że pszczoły też zjadamy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  3. Pomarańcz to chyba jeden z najmniej docenianych przez ludzi kolorów.Trzeba przyznać,że jest mało uniwersalny-rzuca się w oczy i jest w moim odczuciu,w pewien sposób,kontrowersyjny.Okropna ta kanapka z miodem.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie cierpię pomarańczowego a tu naprawdę mi się spodobał, więc moja prośba- mogłabyś mi udowodnić że żółty też jest fajny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba sobie też będę musiała to udowodnić </3

      Usuń
  5. Ten cień jest piękny, zazdroszczę paletki! (snap♥)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomarańczowe inspiracje to rzadkość na blogach, fajnie że nie idzesz w tym temacie tylko w biel i czerń
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie przepadałam za pomarańczowym, ale tego lata mam jakąś obsesję na punkcie tego koloru, zwłaszcza jeśli chodzi o makijaż (może właśnie dlatego tak bardzo pragnę tę paletkę od Lime Crime, o której piszesz) :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek z kanapką B))
    dobry przekaz

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne inspiracje, a ich barwy zdecydowanie przywracają letni nastrój.
    Zawsze to coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tym kolorem, ale ten cień do powiek bardzo mi się podoba :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje, o i widzę w nich mój wymarzony kolor włosów, który raz w życiu udało mi się osiągnąć jak rozjaśniałam z czerwieni na blond (pod toner), ale już jak położyłam toner w takim kolorze to nie chciał wychodzić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne inspiracje <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie kolor jest piękny :) Soczysty i kojarzy mi się z taką jakby radośćią, a trochę z dzieciństwem, a przedewszystkim z rudym kolorem włosów! Bo rude jest piękne!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie inspiracje, jednak ja za bardzo nie przepadam za pomarańczowym, zdecydowanie bardziej wolę niebieski czy fioletowy. Ale mimo tego strasznie podobają mi się rude włosy.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  15. I like! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba już mówiłam, że jesteś największą inspiracją w tym blogowym światku?
    No i tak ps i w sekrecie to zaczynasz mnie przekonywać do kolorów. Do tej pory uważałam, ze tylko czarny jest godny zainteresowania, a teraz widzę, że pomarańczowy również może być ciekawą alternatywą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Okej, oficjalnie potrzebuję tej tablicy rejestracyjnej (pomijając, że jestem nieletnia i nie zdałam nawet na kartę rowerową, więc na prawko też pewnie nie zdam, ale yolo). I tej ghoulowej bluzy też potrzebuję.
    Chyba szybko zbankrutuję :")

    OdpowiedzUsuń
  18. kochaaam twoje kolorowe inspiracje bardzo!!
    karnacje trzydniowego trupa to ja próbuje zachować, ale pomimo tych kremów mi nie idzie haha, to smutne (moja logika jest smutna okej)
    udowodniłaś mi że chyba kocham każdy kolor, jeszcze tylko żółty, błagam!
    buziaki, @opsmads ♡

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}