piątek, 24 czerwca 2016

WHAT'S IN MY BAG?


Pani z Banggood zaczęła mnie ścigać mailowo, bo zalegałam z pokazaniem na blogu powyższej torebki. Problem był takiej natury, że wszystkie moje ubrania na kolejny outfity są w drodze i nie miałam okazji, żeby sfotografować ją w akcji. Przypomniały mi się wtedy czasy stron na Buzznecie, gdzie furorę robiły posty typu what's in my bag. Robiłam już coś takiego, ale jeruna, kiedy to było? Ponad dwa lata temu. Dzisiaj edycja nieco wakacyjna, bo przecież od dzisiaj większość z Was ma już oficjalnie wolne i w końcu nie będę jedyną osobą bezkarnie rozkoszującą się lenistwem. Gratuluję przetrwania kolejnego roku szkolnego!

Gdyby ktoś był zainteresowany dość ascetyczną zawartością torebki z 2014, rzucam link - KLIK.
A tu można zakupić torebkę z dzisiejszego posta i polecam ją nie tylko, dlatego, że kazali. Wybrałam ją sama, świadomie i bardzo dobrze się sprawuje, słowo feszyn blogerki - KLIK



Zaczynam od lewej, nie robiłam numerków, bo chyba wszyscy zorientują się, o czym mówię. A jak nie, to z chęcią odpowiem na wszystkie pytania.

• słuchawki - towarzysz wszystkich samotnych wycieczek, który pomaga przetrwać ciężkie chwile izolacji społecznej
• lusterko z chusteczkami matującymi - dostałam je rok temu od Japonek i właściwie cały ten czas przeleżało w garderobie. Znalazłam je ostatnio przy sprzątaniu, a teraz zawsze wrzucam do torebki. Dla osób z tłustą cerą - wybawienie!
• coś, co ja nazywam podpaśniczką, ale noszę tam też zwykłe chusteczki.
• telefon, bardzo przydatne narzędzie, szczególnie dla ludzi żyjących życiem wirtualnym, wojowników mediów społecznościowych
• gumy do żucia - uzależnienie dość brzydkie zważając na skład, ale na coś trzeba umrzeć, no nie?
• klucze
• pomadka Blistex - ulubiona, ukochana! oprócz nawilżenia, daje magiczne uczucie chłodu na ustach, niektórzy moi znajomi używają ją zamiast kleju, kiedy wykonują makijaż drag queen.
• gumki do włosów
• czarny cienkopis - bo dość często odbywam tripy na pocztę, czasem nie można dopchać się do długopisu, dlatego warto wyprzedzać swoją epokę i nosić w torebce coś do pisania. Niektórzy idą o krok dalej i pakują ze sobą notes, ja natomiast mam świetną pamięć do rzeczy o których chcę pamiętać.
• okulary przeciwsłoneczne - bardzo modny i praktyczny gadżet, ja ostatnio przekonałam się do kolorowych akcentów mojej mrocznej duszy, więc noszę sobie takie wygrzebane z odmętów szuflad różowe lenonki. Nawet nie pamiętam, gdzie je kupiłam. W internecie, na pewno.
• jakieś mniejsze perfumy, ostatnio crushuję na Chance Chanel, bo mają dla mnie jakąś egzotyczną nutę. Nie wiem, nie znam się, ale ładnie pachną, to noszę.
• bilet autobusowy i legitymacja - niezmiennie since 2010, bo wciąż nie zrobiłam prawka.
• portfel hello kitty - który wzbudza wątpliwości w kasjerach, czy aby na pewno jestem pełnoletnia.
• pendrive, powerbank, kabel do ładowania - trochę ściemna z tymi technologicznymi akcesoriami, na co dzień tego nie noszę, to już bajery na dłuższe wycieczki.
• żel do dezynfekcji rąk
• szczotka do włosów

A co Wy nosicie zazwyczaj w swoich torebkach?

38 komentarzy:

  1. Twoje posty zawsze mnie TAK motywują, dziewczyno uwielbiam Cię:') a co do mojej torebki to nie potrzebuję takich super akcesoriów bo nie wychodzę z domu;') a jak już wychodzę to telefon i karta w kieszeni wystarczają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Carolyn, kiedy będziesz na jakimś snapie twitterowiczów? Tęsknie :((

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi stricte o snapy tt to nie mam nic zaplanowanego, ale 4 lipca bede na snapie widzów Berry Malinowskiej "Ziemniaczki1", wiec zapraszam tam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  3. Ja noszę w swojej torebce wszystko, i zawsze mam w niej jakąś książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post , dużo rzeczy podoba mi się z twojej torebki <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. notatnik, telefon, portfel, milion szminek i ulubione perfumy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na post z torebką :) Podoba mi się Twoja zawartość :) U mnie latem również nie może zabraknąć okularów :)
    Fajna torebeczka :)
    Podoba mi się u Ciebie :) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post!
    W swojej torebce zazwyczaj trzymam tylko telefon, klucze i portfel:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zobaczyłam Twój post i spodobała mi się torebka, ale mam co do niej jedno pytanie. Jakie jest jej 'rozmieszczenie' w środku? (chodzi mi o to czy posiada jakieś kieszonki)?
    A do tego muszę przyznać, iż zawartość bardzo praktyczna i sama noszę podobne rzeczy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie internetowej jest rzut z góry i widać, co jest w środku: http://www.banggood.com/Women-Burnished-Leather-Shell-Crossbody-Bags-Shoulder-Bags-Messenger-Bags-p-981457.html?utm_source=sns&utm_medium=redid&utm_campaign=supcarolyn&utm_content=hani

      :)

      Usuń
    2. ooo dziękuję ;) nie zauważyłam xx

      Usuń
  9. Zawartość mojej torebki to zazwyczaj: telefon (jeśli nie jest akurat w kieszeni), słuchawki, pomadka i pieniądze wrzucone luzem, bo portfel nigdy mi się nie mieści.
    Ps. Pamiętasz może, skąd masz tą przywieszkę pompon, doczepioną do kluczy? 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam je w wielu sieciówkach, ja miałam dołączonego do jednej torebki, którą kiedyś zamówiłam :(

      Usuń
  10. Jak ty to tam wszystko mieścisz? czary? przyznaj sie:(
    p.s. mam prawko od 4 miesięcy a dalej korzystam niezmiennie z legitymacji i biletu, kto jest tu przegrywem?? @donthaveclass

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post. I w fajny sposób wybrnęłaś z sytuacji jak w ciekawy sposób pokazać torebkę. :)
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez słuchawek i szczotki nie ruszam się z domu :)

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W ramach wdzięczności komentuję (a zaraz dam RT), bo przypomniałaś mi tym postem, że nie mam żadnej torebki na moją eskapadę koncertową w poniedziałek i muszę sobie na szybko ogarnąć!!! Niech Cię niebiosa błogosławią! I chyba podkradnę Ci pomysł na post, bo w sumie chciałam zrobić coś takiego tylko, że z pakowaniem się na koncert, bo przy okazji sama się zorientuję, co powinnam ze sobą zabrać XD

    A w torebce mam zawsze taki burdel, że szukając tego, czego potrzebuję odnajduję tak dziwne rzeczy, że pozostawia mnie to w konsternacji na co najmniej pięć minut - ostatnio znalazłam np. sekator (serio) i pojęcia nie mam, czemu go tam włożyłam. Roztargnienie przejmuje nade mną kontrolę, tak to wytłumaczę :(

    I jeszcze pytanie: skąd ten śliczny portfel z Hello Kitty? <3

    xoxo Astronaut Overboard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w szukaniu torebki! A portfel jest z eBaya :)

      Usuń
  14. Nie mam nawet torebki :')
    Zawsze wciskam słuchawki, klucze i pieniądze do kieszeni i przemierzam tak świat z telefonem w ręce, bo w biodrach mam już dodatkowe 10cm.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie spodobał mi się portfel :) No i przypomniałaś mi o tym, że muszę zaopatrzyć się w powerbanka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie sama się zastanawiam jak ty to zmieściłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio chodził mi po głowie pomysł, by też zrobić aktualizację takiego postu. ;) Kiedyś miałam manię, by mieć przy sobie wszystko, co "może" się przydać. Odkąd zainwestowałam w malutką torebkę, zabieram ze sobą tylko portfel, pomadkę, klucze, gumę do żucia, chusteczki i słuchawki, gdyż nic więcej nie wejdzie. Telefon ląduje w kieszeni, a okulary na głowie. ;)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale przecież chanel testuje na zwierzętach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupiłam tego, dostałam od mamy

      Usuń
  20. Bardzo ładne okulary. :) Te akcenty z Hello Kitty są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  21. skoro jest slowo 'feszyn blogerki' to ta torebka na prawde musi byc super :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz ładną torebkę! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokumenty,butelka z wodą i dziennik-to właśnie noszę w swoim plecaku.Marnie prezentuje się,przy zawartości twojej torebki.Trzeba przyznać,że nosisz w niej przesłodkie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Telefon, słuchawki, gumy, czasem pieniądzem, chusteczki no i legitymacja - to tak na szybko, np. jak jadę z kimś do sklepu. Na dłuższe wyprawy, zawartość mojej torebki jest niemalże identyczna jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe gadżety nosisz w torebce. W mojej zwykle jest portfel i telefon - resztę dzieciaki opróżnią :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka świetna - czarna i prosta - tak jak lubię. Haha nie wiem czy kiedyś już u ciebie nie byłam, bo skądś cię kojarzę ale podoba mi się twój styl pisania! :D
    Tak czy inaczej, okulary podbijają moje serce.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Torby zazwyczaj noszę tylko do pracy i są w nich rzeczy potrzebne na lekcje z dziećmi. Poza pracą nie noszę torebek. A jeśli już to tylko po to, aby schować klucze, telefon i portfel. :) Żadnych pierdółek.

    OdpowiedzUsuń
  28. hej, mam pytanie dotyczące torebki. czy jest to prawdziwa skóra? sprawdzałam na stronie i nie ma tam takiej informacji dlatego pytam.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}