niedziela, 31 lipca 2016

MONTHLY INSPIRATIONS: YELLOW

#np Lana del Rey - lucky ones

Hej! Wróciłam z dwutygodniowych wakacji, ale o tym pogadamy innym razem (kiedy będzie chciało mi się przejrzeć 500 zdjęć i wybrać, powiedzmy, 15 do photo diary). Miło przypomnieć sobie jak wygląda deszcz hehe

Spieszę z pisaniem notki, bo dzisiaj ostatni dzień miesiąca, a większych zaległości nie chcę mieć. Kolaże zrobiłam jeszcze przed wyjazdem i pierwotnie plan zakładał publikację w trakcie wyjazdu, ale ostatecznie rozleniwiłam się do tego stopnia, że odpuściłam sobie blogowanie i moim jedynym zajęciem było topienie się na słońcu. Wracam, nadrabiam.

17 komentarzy:

  1. świetny post. "life's too short to wear boring clothes"- zdecydowanie. zostałem zainspirowany!

    http://myrobaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki energetyczny post :) Czasami mam wrażenie, że żółty w modzie jest niedoceniany, jednak po Twoich inspiracjach uważam, że jednak tak nie jest :)
    Zakochałam w tym drugim zdjęciu (z mleczami) :) Po prostu mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. W zdjęciu z dziewczyna w żółtych włosach, chyba się zakochałam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne=y kolaż!
    Żółty kolor jest bardzo energiczny (przynajmniej dla mnie, heh). ;p

    Mój blog - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super post bardzo lubie takie inspiracje
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z kolei chciałabym ujrzeć słońce xD nie ma dnia żeby nie padało

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tematyczne inspiracje. Śliczne są te skarpetki.
    Jestem wdzieczna za kazda obserwacje i komenatrz.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przypuszczałam, że bananowa żółć może tak dobrze wyglądać na włosach. Wow. Dla mnie żółty jest problematycznym kolorem, w sumie znam jedną osobę która wygląda w nim dobrze (i nie wygląda przy tym jak pszczółka czy ten żółty ptak z Ulicy Sezamkowej) xd

    Not even a cool kid

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na ten photo diary, bo bardzo lubię takie posty! A tutaj jest tak żółto, mimo, że to nie jest mój ulubiony kolor, to wiele obrazków tak mi się spodobało, że aż nie wierzę :)Fajnie to zestawiłaś.
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super inspiracje! Słyszałam, że żółty jest teraz modny!
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętasz jak napisalam Ci w pomarańczowych inspiracjach, ze fajnie byloby mnie przekonać do żółci? Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny i inspirujący post. Polubiłam żółty ;)

    Zapraszam: icedaughter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje , wspaniałe obrazki wybrałaś.
    Pozdrawiam
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne , zakochałam się na nowo w kolorze żółtym :p
    http://ins-fash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}