piątek, 15 lipca 2016

♡ shiny summer nailz ♡

#np Andy Black - we don't have to dance
Zrobiłam małe głosowanie na Twitterze z którego niejasno wynikało, że notka o paznokciach jest bardziej wyczekiwana niż kolejny outfit, więc there you go! Notka trochę późno, ale byłam rano zawieźć dokumenty na uczelnię - w końcu mogę pochwalić się, że zostałam studentką filologii angielskiej z japońskim! Dziękuję wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki ♡

Jestem małym paznokciowym junkie, szczególnie po tym, jak zaczęłam oglądać na youtubie Simply Nailogical, którą polecam wszystkim poszukującym youtuberów ze specyficznym poczuciem humoru i holoseksualnym, bo holo to słowo klucz na tym kanale.

Z paznokciami robionymi u kosmetyczki mam dość nieprzyjemne wspomnienia. Wyglądały dobrze przez tydzień, potem zaczął robić się odrost, a po dwóch tygodniach złamałam jeden paznokieć w przerwie między panelami i kafelkami. Trochę się podłamałam, bo kocham długie i błyszczące paznokcie, a te są trudniejsze do uzyskania przy tradycyjnym manicure, ale po długich poszukiwaniach prezentuję Wam lakiery na trudne czasy, dzięki którym uzyskacie błyszczące szpony oślepiające wrogów. 


Najważniejszym krokiem ku lśniącym szponom jest zakup dobrej bazy i top coat'u. Baza oprócz utrwalania lakieru zapobiega między innymi powstawaniu pęcherzyków powietrza, a co za tym idzie: zmywania i malowania po kilka razy. Najczęściej teraz używam double duty Sally Hansen, ale z tej firmy mogę polecić również 18k gold hardener, szczególnie jeśli Wasze paznokcie nie należą do najsilniejszych, a chcecie je trochę zapuścić.
Top coat to kolejne zabezpieczenie mani. Dla olśniewającego efektu warto wybierać te nabłyszczające, chociaż trzeba liczyć się z tym, że nic nie trwa wiecznie (to była złota myśl), po kilku dniach każdy lakier poddaje się naturalnemu procesowi matowienia, więc jeśli tak często nie zmieniacie koloru - warto nałożyć go po raz kolejny. Moje ulubione są z Astora, Golden Rose i Sally Hansen.


Te lakiery Golden Rose możecie kojarzyć z poprzednich postów, kocham je przede wszystkim dlatego, że schną bardzo szybko, a to ważny czynnik, kiedy nie potrafisz nie dotykać niczego przez dłużej niż 10 minut. Oczywiście w takich przypadkach 60 sekund jest trochę przesadzone, natomiast do 3-4 minut paznokcie są suche. Zebrałam sporą kolekcję kolorów z tej serii, ale chciałam Wam pokazać moje ulubione kolory na ten moment. Ostatnio moja emo choroba cofnęła się i wzięło mnie na jaśniejsze kolory typu nude lub baby.

Tutaj moje obecne paznokcie, raczej średnio to widać na zdjęciach, ale w rzeczywistości mam przejście z nude do baby pink, co wygląda, poetycko mówiąc, jak zachód słońca i prześlicznie komponuje się ze złotymi pierścionkami za 80 centów.

39 komentarzy:

  1. Woah, jakie piękne szpony. Jak naturalne to zazdroszczę silnych paznokci ;____; Aż mnie naszło na malowanie pierwszy raz od pół roku.
    No i ten, może dziwnie to brzmi jak pisze coś takiego randomowy człowiek z internetów, ale gratuluję dostania się na studia c:

    Not even a cool kid

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce takie paznokcie ;-;

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne lakiery, a o paznokcie cudo. Zawsze podziwiam osoby, które mają tak długie paznokcie. Ja nie umiem tak pięknych zapuścić. :)
    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/07/moja-wizyta-na-wystawie-psow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie żartuj! Też niedawno zaczęłam oglądać Simply Nailogical i też uwielbiam jej filmiki! HOLOSEXUALITY xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczne paznokcie! A lakiery szybkoschnące z GR są moimi ulubionymi!!!


    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne pazurki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie długie, pozazdrościć *.*
    Kolorek bardzo mi się podoba, uwielbiam takie nude :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słabo, ale spokojnie przejście kolorów na paznokciach widać ;)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie uzywalam zadnej bazy, ani top coatu, zawsze malowalam dwie warstwy lakieru i bylo dobrze przez tydzien, ale teraz musze to zmienic i kupic jakies fajne. swietna notka:)

    alwaysmadeintheam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to ostatnio non stop mam problem ze słabymi paznokciami i jedyne lekarstwo to hybrydy :<


    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne <3
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kolory, lubię tak delikatne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt spektakularny <3 paznokcie cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne paznokcie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolory, masz genialne paznokcie, zazdroszczę Ci całym moim sercem! :D
    Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne ! Ja niestety mam problem z obgryzaniem, który jest nieco silniejszy ode mnie i pozostają mi jedynie tipsy lub hybrydy ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie muszę wypróbować te lakiery ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne kolorki <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://cherrydoppe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne paznokcie! Ja zawsze miałam długie szponki a potem zaczęły się łamać, rozdwajać i zdecydowałam się na kosmetyczkę. Co prawda odrost mega mnie irytuje, ale lepszy odrost niż każdy paznokieć innej długości i z innym kształtem. No i przede wszystkim spokój z malowaniem na 2-3 tygodnie. Wracając. Zanim poszłam do kosmetyczki, a moje paznokcie były w całkiem okay stanie, używałam Top Coat'u/Żelu z Golden Rose. GE NIA LNY! Tak mi się pazurki świeciły jakbym miała żele (zabrzmiałam chyba trochę jak typowa pusta dziewczyna.....).

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Awesome color and blog,thanks for sharing...

    Eye makeover Abu Dhabi

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz świetne pazurki :)
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ale masz piękne paznokcie <3 i pierścionki też cudowne :)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne paznokcie! <3
    Kolory lakierów do paznokci całkiem w moim stylu.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice post :)
    I am in love with your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  27. Od niedawna hoduję sobie jakieś tam narzędzia do rozszarpania gardła i nie używałam żadnych super użyźniaczy, ale chyba skuszę się na top coat Sally.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kolory paznokci!
    Naprawdę przypadły mi do gustu!
    Pozdrawiam! <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. z szacunkiem, ale karolino, czy astor i sally hansen nie są przypadkiem firmami testującymi na zwierzętach? :o

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}