piątek, 1 lipca 2016

You think you're smarter than me with all your bad poetry

#np Melanie Martinez - Alphabet boy

Bardzo długo szukałam prostej, czarnej sukienki-ogrodniczki i prawie dostałam ataku serca, gdy zobaczyłam ją w lumpeksie z metką Topshopu. Niestety to jeden z tych ekskluzywnych sklepów z odzieżą używaną, gdzie trzeba zapłacić 25 zł za coś wartego według metki 68$. Ale kupiłam i jestem zakochana. Raczej unikam noszenia spodenek, więc w lecie moja kolekcja sukienek znacznie się powiększa, a przynajmniej zajmuje górne warstwy na półkach z ubraniami (jeśli posprzątam, bo generalnie moja garderoba wygląda jak nowa interpretacja piekła Dantego). Taka zdobycz zdecydowanie zasługuje na własny post, więc there you go: 

dress - thrifted (topshop) // turtleneck t-shirt - thirfted // hat - choies // socks - local heroes // shoes - ebay



60 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetne, ten kształt okularów bardzo ci pasuje. :) Uwieeelbiam Melanie Martinez <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie + te skarpety 😍

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, a co do kupowania w sh miałam wiele takich sytuacji, że szukałam czegoś w galerii i popsrotu nie było tego, a wchodzę do sh i jest :D
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER BUTKI :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. obsessed <3
    http://theraggedpriest.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz! Super okularki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetny styl, bardzo podoba się kiedy ktoś ubiera się w taki sposób ;) Ogrodniczki super
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham ten outfit, ale te skarpetki to zdecydowanie wszystko, aaa!
    @opsmads

    OdpowiedzUsuń
  9. Wciąż płaczę, bo nie pokazałaś nam jak tańczysz do Pazdana [*]

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka.
    Pozdrawiam
    Odwdzięczam się za każdą subskrybcję i komentarz
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju Karolina uwielbiam cię i twoje stylizacje, sposób pisania xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię shortów, h5! Co do stylizacji, bardzo mi się podoba. Szczególnie okulary.

    A no właśnie

    Ja też chcę zobaczyć, jak tańczysz do Pazdana...

    OdpowiedzUsuń
  13. Carelun, gdzie kupiłaś te okulary? Piękne są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciota jak zwykle nie napisała pod spodem -.- są z Tally Weijl, ale kupiłam na vinted!!

      Usuń
    2. Dziękuję, bardzo Ci pasują tak btw

      Usuń
  14. ejej, czemu nie ma w #np Pazdan Boy, źle mi z tym mocno. :< XD

    Nigdy nie potrafię znaleźć nic w lumpie, a ta sukienka jest piękna.
    Ewww, chyba życiowy pech.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej faktycznie, rzadko spotyka się czarne ogrodniczki w wersji spódnicy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo prosta, ładna sukienka. Cała stylizacja prezentuje się bajecznie. Uważam jednak, że zapłacenie w odzieży używanej 25zł za sukienkę to przesada. Chociaż patrząc na nią, zapewne również nie wahałabym się, ani chwili i bym kupiła. :)
    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. What an amazing outfit. I love the socks, I need such socks in my life, too. ;)

    la-ailurophile.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna stylizacja! I jeszcze te okulary - CUDOWNIE.
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny blog, zaobserwowałam, na pewno będę zaglądać częściej :D http://kolorowyzakatek123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja z kolei na odwrót - wolę szorty, haha! Super wyglądasz ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  21. No to Ci się udało :D Fajna stylizacja, ale nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama bym się tak nie ubrała, ale Ty wyglądasz w tym świetnie!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wygladasz cudwonie, sukienka sliczna! :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz swietny styl ! Będę wpadała częściej !:)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa i oryginalna stylizacja. Bardzo podoba mi się Twoja sukienka-ogrodniczka <3
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz!
    Sukienka mnie urzekła<3 Jest cudowna!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. No nieźle! Też szukam takiej sukienki, ale z marnym skutkiem niestety :<
    Dodaje do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  28. No za taka sukieneczke warto zaplacic w lumpeksie 25 zl! :D Bardzo mi sie podoba definitywnie do ciebie pasuje wyglada jakby zostala dla ciebie stworzona naprawde!
    Piekne zdjecia <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  29. Całkiem fajna stylizacja, jednak to nie mój styl ;)

    ♥♥♥
    Zapraszam do siebie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny blog!
    Obserwuję :)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja przyznam, że sukieneczka sprawia, iż wyglądasz mniej korzystanie niż zazwyczaj. Fakt, nie znam się na modzie i to tylko moje subiektywne zdanie. :) Jednak stylizacja jest bardzo ciekawa i nietypowa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega skarpetki! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super styl :D
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Czas wyjść z ukrycia i skomentować~
    Ogólnie lubię twój styl, jestem pod wrażeniem że z elementów prostych i w sumie takich osobno dosyć zwyczajnych potrafisz zrobić coś, co wygląda tak że, no. Że jest się pod wrażeniem. I łechcze to poczucie estetyki, co w sumie jest w moim wypadku dziwne, bo moja estetyka daje się streścić jako milijon szpeju i dużo czerni.
    Ale muszę napisać, że tym razem mi się nie podoba. Te ogrodniczki w połączeniu z golfem sprawiają, że wyglądasz nieco infantylnie (nie obraź się plz, to tylko moja bardzo subiektywna opinia, skoro pozwalają wyrażać to wyrażę) - nie mam pojęcia jak to inaczej opisać. Coś jakby ujmowały ci lat, ale w negatywnym sensie i wydaje się to takie... nie bardzo. I w połączeniu z tymi okularami (które same w sobie są mega, przez kolor nie tak od razu kojarzące się z wampem) sprawiasz wrażenie, jakbyś była dzieciakiem, który próbuje wyglądać doroślej.
    No ale, może to tylko moja dzika awersja do ogrodniczek. Za to skarpetki zrobiły mi dzień (wieczór) :D

    Not even a cool kid

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam czuję się wiecznie na 13 lat, więc "infantylnie" w moim wypadku nie jest wcale słowem tak negatywnym. Gdyby mnie było stać, to latałabym w sweet loltach Angelic Pretty, ale szanuję oczywiście! xoxo

      Usuń
    2. A, jak tak to ok. Widać tylko ja urodziłam się już stara, smuteczek. Ale w lolicie też bym popylała, mogłabym nawet dla oszczędności i zbierania na sukienkę korę z drzew obgryzać, ale lolita chyba nie dla wysokich :<

      Usuń
  35. Wyglądasz przecudownie! A jednocześnie tak słodko, ah.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe połączenie, w lumpeksach można znaleźć czasami perełki!
    ---------
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna spódniczka, uwielbiam Twoją fryzurę ♥

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny styl! Sukienka, faktycznie jest fajna, chociaż nieco infantylna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam Twoją fryzurę! A stylizacja bardzo grzeczna :D - dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowne okulary
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowna ta sukienka! ale miałaś szczęście że wypatrzyłaś ją w lumpeksie, szkoda że w moim nie ma takich cudów :D ale z drugiej strony 25 zł to bardzo dużo jak na lumpeks. Jeżeli chodzi o stylizację to bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudna sukienka! Cała stylizacja mi się podoba, chociaż pewnie ja wymieniłabym okulary :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo nietypowa i fajna stylizacja, pozdrawiam :)
    sylwiapierlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziwny styl ale podoba mi sie bardziej od nudnej prostoty. Okulary są bombowe !

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna sukienka :) Pamiętam swoją radość, kiedy w sh wygrzebałam (za bagatela 5 złotych polskich) piękną, pinupową sukienkę hell bunny :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Naprawdę nietypowa stylizacja :) Ma w sobie ukrytą tajemnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam twoj styl <3 masz cos w sobie, co przyciaga ;3

    za wszystko się odwdzięczam (odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  49. Też szukam po lumpeksach takiej sukienki :) ale nie ma. Raz trafiłam na za dużą, ale się nie poddaje i dalej będę szukać :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}