środa, 3 sierpnia 2016

Feel the rush, now you’re one of us

#np Brooke Candy - paper or plastic

Nie przerobiłam jeszcze zdjęć z wakacji, tymczasem w wersjach roboczych zalegają co najmniej trzy outfity i jakoś nie mam kiedy ich dodać. Za chwilę skończy się lato, a ja w październiku będę wrzucać stylówki w krótkich spodenkach.

Mogę w tym miejscu podzielić się z Wami spostrzeżeniami, co do białego eyelinera, bo pokochałam ten trend od pierwszego wejrzenia, aczkolwiek obawiałam się jego aplikacji. Long story short: ciężko dostać w przystępnej cenie płynny biały eyeliner do którego przywykłam, więc zamówiłam sobie żelowy z Inglota i kombinowałam z pędzelkami, bo również nie miałam specjalnego narzędzia do malowania kresek. Chyba najłatwiej wziąć ze starego eyelinera w płynie, ale próbowałam jeszcze pędzelka do malowania detali na paznokciach i wcale nie wyszło źle. Jeśli w ogóle można użyć tego stwierdzenia, bo białe kreski to dla mnie level up, trudniej je zmyć i wszystkie niedociągnięcia bardziej zwracają na siebie uwagę. Mimo wszystko są fajną odskocznią od mojego codziennego makijażu.


jumpsuit - ??? // sunglasses - vinted // slides - puma x fenty

39 komentarzy:

  1. Slay ✨

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak nazwać te buty, więc... TE KAPCIE!!! <3 Urocze. <3
    Bardzo podobają mi się białe kreski na powiekach, ale nie jestem pewna czy przy mojej dość ciemnej karnacji (jak na polskie warunki xd) to by dobrze wyglądało. Trzeba spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo oryginalny styl :) super

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, biały eye liner robi robotę ;) bardzo podoba mi się Twój zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na makijaż. Podoba mi się twój blog.
    MójBlog

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreski na powiekach wyglądają fajnie. Dobrze Ci w tym kombinezonie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta biała kreska wygląda świetnie! Tak inaczej, sam outfit też taki artistiko :DD
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe te laczki mosz Carelun

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny outfit taki sportowy :)
    świetnie wyglądasz!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie masz majtki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zgubiła, wiadomix

      Usuń
  11. Uwielbiam taką stylistykę! Świetny total white look!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetnie Ci w tych kreskach!

    OdpowiedzUsuń
  13. omg Carelun ale ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądają te białe kreski na oczach, widziałam wiele kolorów, ale białego na kimś nie widziałam. Cudowna stylizacja, czekam na więcej ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję, Twój blog jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście biała kreska wygląda ślicznie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz w tej bieli - świetny outfit

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki Tobie zakochałam się w białym eyelinerze, a same kreski w tym kolorze genialnie wyglądają na Twoich powiekach. Patrząc na nie, sama mam ochotę je narysować, chociaż moje zdolności manualne są na minusowym poziomie. Świetna stylizacja, pozdrawiam x
    http://lifebyweirdos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kreski są mega :) Ale nie podoba mi się ten kombinezon... Taka piżama. Góra jest spoko, ale dół taki średni :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten eyeliner jest cudowny! Zakochałam się w nim. Mimo tych problemów z namalowaniem kreski o których wspomniałaś cudownie Ci wyszły!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super eyeliner gdybym mogla to bym dala licka luv

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi te kreski jakoś nie przypadły do gustu, jednak cała stylizacja jest super :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  23. wydajesz się taka długa

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna! I te kreski <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Tobie pasuje taki eyeliner, mi by raczej nie pasował. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne kreski; jak one wyglądają przy porządnie wytuszowanych rzęsach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się zrobić niedługo zdjęcie na insta x

      Usuń
  27. kocham twoje brwi i te kreski

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię biel, ale tu jej zdecydowanie za dużo jak dla mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna stylizacja ! Pięknie wyglądasz w tych białych kreskach :)
    http://ins-fash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie Ci w tych białych kreskach! :D

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  31. biała kreska, wow pierwszy raz widzę ale już rozumiem czemu się w tym zakochałaś! wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten makijaż wygląda naprawdę ciekawie! <3
    Białe kreski zdecydowanie Ci pasują.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Chryste, też mam ten eyeliner z Inglota i aplikacja pędzelkiem jest straszna i bez kitu widać wszystko jak tylko ręka ci zadrży przez co nigdy mi się takiego nie chce malować (takiego białego eyelinera w sensie)! Ale teraz w sumie mnie zainspirowałaś i może powrócę do tego... Moim największym marzeniem i tak jest CZERWONY eyeliner <333 ale nigdzie po za limecrime nie widziałam, a wolałabym za taniość niż za drogość, także... hehe

    Pozdrawiam,
    Tamarka ;*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}