piątek, 19 sierpnia 2016

Madness is my old friend

#np Cruel youth - diamond days

Heja! Jak Wam minął kolejny tydzień wakacji, który przybliżył nas wszystkich do napływu postów back to school w caluśkim internecie? Mnie całkiem dobrze. We wtorek rozpoczęłam kurs prawa jazdy i to jeszcze ten moment, gdy jestem podekscytowana, bo nie muszę wsiąść do samochodu, ale spokojnie, uprzedzę Was na snapchacie, kiedy lepiej nie wychodzić z domu albo poruszać się kanałami. A jeśli ktoś również zdaje na prawko, to pocieszę, że ostatecznie można się gdzieś rozbić, wybiec z auta, ogłuszyć rowerzystę, zabrać jego rower i odjechać w siną dal udając, że życie to GTA.



top - thrifted // lace up shorts - ebay // hat - choies // shoes - public desire // backpack - lamoda

36 komentarzy:

  1. Jestem zakochana w butach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z prawkiem :) Genialna koszula. Tez chce taka!
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! Powodzenia w zdawaniu prawka, na pewno Ci się uda ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę ci tego, aby nikt nie musiał siedzieć zamknięty w domu lub poruszać się kanałami kiedy zaczniesz jazdy :D Na pewno świetnie sobie poradzisz!
    Świetna stylizacja!

    Buziaki!
    B-saandra.blogspot.com [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz ♥ Powodzenia na kursie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ta bluzeczka jest najlepsza!!! piękna na maksa :((( #zazdrość

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądasz :*
    http://cheerry23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pozdrawiam z Norwegii, gdzie do szkoly chodze juz od tygdonia yo

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozbawiłaś mnie tym postem, życzę powodzenia w prawku! :) Świetna stylizacja i zdjęcia.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka jest świetna. Mega stylówka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy mogę Ci ukraść wszystkie ciuchy z garderoby? Penie gdyby kradzieże nie byłyby karalne to już dawno to bym zrobiła, uwielbiam Twój styl. Mój chłopak też zdaje na prawko, więc lepiej żebyście się nie spotkali, bo to byłby ewidentny koniec świata. Podejrzewam, że trzeba by było się w bunkrach się chować, a może i to by było mało? Żartuję oczywiście :) Życzę Ci powodzenia :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochalam sie w tym outficie <3
    Powidzenia z prawkiem ;)

    Jen
    lovejenxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. szukam bluzki o podobnym kroju jest cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia z prawkiem! świetny post, tonę w morzu zazdrości o twoją szafę (a raczej jej zawartość) .

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To powodzenia w zdawaniu :). Mam nadzieję, że będę mogła chodzić spokojnie po chodniku haha :D. Bardzo fajny outfit.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia z prawkiem
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzonka! ;-)

    Stylówka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja tam chce sobie poudawać, że życie to GTA. Świetna stylizacja!

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha :D Ja jeszcze 2 lata do prawka ;) Powodzenia :))

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w zdawaniu, świetne zdjęcia!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia z prawkiem. :) Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oświetlenie na tych zdjęciach pierwsza klasa! Nie mogę się napatrzeć <3 Jest tak estetycznie, że aż zachciało mi się sprzątać bajzel wokół mnie... Cerelun inspiruje!

    Powodzenia z prawkiem! Ja swoje dzierżę już trzeci rok i nadal mam ochotę udawać, że życie to GTA (zwłaszcza, kiedy rowerzysta wlecze się środkiem drogi). Niektóre rzeczy się nie zmieniają.

    xoxo Astronaut Overboard

    OdpowiedzUsuń
  24. Carolyn, muszę Cię o to spytać, bo ciekawość nie daje mi spać po nocach... na zdjęciu na instagramie z 6 lipca masz prześliczne szare cienie i tasiemkę. Skąd cienie? Skąd tasiemka? Much love:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeden cień i w rzeczywistości jest lekko zielony, to "marsh" z VENUS II Lime Crime, na to nałożyłam bezbarwny błyszczyk, żeby mieć taką glossy eyelid haha, a tasiemka z Ebaya! xo

      Usuń
  25. Masz interesujący styl. Powodzenia w zdaniu prawka! Ja, całe szczęście, już dawno mam to za sobą :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. powodzenia na kursie ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę powodzenia na kursie prawa jazdy! :)
    +świetne zdjęcia :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Prze boskie buty! ♥ Bardzo fajny zestaw:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki!♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia! Świetna stylizacja : )

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmmm to wyjechanie w siną dal brzmi rozsądnie... nawet bardzo, a teraz powodzonka na kursie :* Śliczne zdjęcia, ten top jest boski *.*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kapelusz i Twoja fryzura = moja miłość.
    Życzę powodzenia na kursie! Nie polecam grania w GTA w czasie jego trwania. Łatwo pomylić zasady z ich brakiem... :) Sama mam dość traumatyczne wspomnienia z egzaminów, lecz sama nauka jazdy jest przyjemna. Może się okazać, że będziesz świetnym kierowcą.
    Pozdrawiam!

    MARY KOWALCZYK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja właśnie jestem w trakcie robienia prawka. Nawet fajnie mi się jeździ, ale są i takie chwile, że z przyjemnością bym skorzystała z Twojej rady :D Śliczna bluzeczka :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jestem w trakcie zdawania na prawo jazdy . Fajnie wyglądasz w tych ciuszkach.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}