środa, 31 sierpnia 2016

MONTHLY INSPIRATIONS: white

#np Jaden Smith - PCH ft. Willow Smith

Hej! Raczej nikomu nie trzeba przypominać, że sierpień się kończy i trzeba wracać do szkół. Ja na szczęście mam jeszcze miesiąc laby, ale solidaryzuję się z większością moich czytelników i dzisiaj kontrastuję Wasze żałobne nastroje z białymi inspiracjami! 

Mnie sierpień minął jak zwykle w mgnieniu oka. Byłam na suicide squad, załatwiłam wszystkie formalności związane z prawem jazdy, przeżyłam kilkanaście godzin teorii, szalałam na polterabendzie, a potem weselu, zorientowałam się, że jest nowy sezon danganronpy i pierwszy raz prowadziłam auto! A jak Wam minął ten miesiąc i oczywiście najważniejsze: czy jesteście psychicznie gotowi na powrót do szkoły?


24 komentarze:

  1. O jak tu pięknie <3 Akurat na wrzesień czaję się na białe, futrzaste sweterki i śnieżnobiałe baleriny więc inspiracje bardzo adekwatnie do mojej przekminy!

    xoxo Astronaut Overboard

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje :) super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja absolutnie nie chce wracać do szkoły :P
    inspiracje cudowne :)
    http://fashionandcarmel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje. Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten miesiąc minął mi mega szybko. Ale kilka podjętych decyzji, między innymi powrót na bloga. Jednak bez tego nie mogę się obejść. Cudne zdjęcia, kocham twoje posty z inspiracjami bo są tak dobrze dobrane zdjęcia... cudne.
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. This is such a great post! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytasz jak minął sierpień, a ja nawet nie wiem kiedy on zleciał..ehh
    Interesujące inspiracje i świetne zdjęcie profilowe :)
    Pozdrawiam :*

    SENTYMENTALNIE - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz prowadziłaś auto? Jeśli dobrze zrozumiałam, to zdałaś egzamin na prawo jazdy. Jeśli tak, to gratuluję!
    Nie jestem gotowa ani psychicznie, ani fizycznie. Jestem coś, a ja rozpoczęciu nie byłam, bo zachorowałam.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie, dopiero czekają mnie jazdy w szkole, na razie jeździłam z tatą :)

      Usuń
  10. Myślałem, że juz dzisiaj nie znajdę niczego ciekawego, a tutaj taki wpis. No no, to mnie zastało zaskoczenie. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gotowa czy nie, muszę musiałam już dziś wstać o 5. :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Biały to życie haha ;3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wonderful post.I like your blog! :)
    Follow4follow? Comment my recent posts,so I can follow you back. :)

    NEW POST:

    http://macadamialover.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe choć raczej bym się nie skusiła aby ubrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje inspiracje zawsze są takie trafione, lubię je oglądać :) Biały to jeden z moich ulubionych kolorów, więc dodatkowe trzy razy tak :) W tym poście na pewno rządzą buty, wybrałaś naprawdę świetne, nie ma co się kłócić :D
    Pozdrawiam!
    Rena Uchiha ~

    Dodatkowo, zapraszam na malutki konkursik na "koniec wakacji" (niech żyją studia, chociaż już płączę po nocach)
    www.rena-uchiha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba najladniejsze inspiracje jak dotad:) a tak swoja droga to wybierasz sie moze na koncert Twenty One Pilots? Sluchasz ich w ogole? xdddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie, znam tylko dwie piosenki :(

      Usuń
  17. Świetne inspiracje, muszę się pochwalić, że pierwszy dzień szkoły (dla mnie jest to 02.09) był cudowny, lekcje tak szybko mijały jakby miały 15min a nie 45, było bardzo sympatycznie, więc nie narzekam,zobaczymy jak będzie dalej :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja rzadko.mam inspiracje, chyba dziwna jestem :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}