piątek, 26 sierpnia 2016

Tell me I’m the only one like I didn't know

#np FKA Twigs - Papi pacify

Hejka, w końcu wrzucam mój ficik weselny! Strasznie mi się spodobał, więc postanowiłam go odtworzyć w warunkach sprzyjającym zdjęciom (tych z niedzieli nie chcę oglądać ok). Właściwie jedyna różnica jest taka, że nie mam szałowej fryzury, bo przed samym weselem wybrałam się do fryzjera, gdzie zażyczyłam sobie dużej objętości i dostałam fale z jakiejś niestandardowej loków.

Wydaje mi się, że każdy chodzi na 5 wesel w roku i właściwie nie ma z tego żadnej frajdy, ale ja ostatni raz byłam na takiej uroczystości na początku gimnazjum. Długo szukałam sukienki, najpierw krótkiej, potem długiej, aż kiedyś weszłam do Zary (szokujące i kno) i przymierzałam czerwony kombinezon. Był kiepski, jednak naprowadziło mnie to na strój, którego zaczęłam szukać. W internecie oczywiście, bo klękłabym chodząc po sieciówkach.
Idealny kombinezon znalazłam na vinted, fakt - trzeba było się zmierzyć z kolorem czarnym jako antyweselnym, ale dla mnie szczerze mówiąc jest to absurdalne. Nie pomyślałabym nawet, że można odebrać to jako złorzeczenie młodej parze. Na szczęście takie przekonanie już odchodzi, aczkolwiek jeśli ktoś z nudów czyta forum vinted, gdzie zdarzają się wpisy, jakoby ktoś miał pociąć sukienki maxi swoich gości (bo to brak szacunku do kreacji panny młodej!) - można sobie nieźle wyprać mózg.

Do czarnego kombinezonu trzeba było dobrać coś również ciemnego, bo jeśli idziemy w klimaty wiedźmy-weselnej skandalistki, to idziemy. Jakiś czas temu znalazłam w lumpeksie długi żakiet, być może część z Was pamięta, jak przechadzałam się w nim na snapchacie. Z poduszkami na ramionach wyglądał trochę kiepsko, ale po ich wycięciu stał się ekstrawaganckim uzupełnieniem całego outfitu. A że widziałam podobne marynarki u kilku innych moich ikon stylu, cieszę się, że dorwałam taki bangier za 3 złote w sklepie z odzieżą używaną.


jumpsuit - vinted.pl // coat - thrifted // purse - allegro.pl // jewellery - H&M + vintage // shoes - renee.pl

61 komentarzy:

  1. Super, trzeba odchodzić od dziwnych stereotypów! :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że jesteś przygotowana na mordercze spojrzenia starszych pań na tym weselu, bo już to przechodziłam. :D
    Świetny, wiedźmowy outfit! Życzę miłej zabawy.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne , że ty się dobrze czułaś :) Ja też na weselu nie byłam bardzo długo i nie wiem kiedy nadarzy się okazja ;P
    http://cheerry23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja na weselu byłam, gdy chodziłam jeszcze do przedszkola... U mnie w rodzinie zrobił się jakiś weselny zastój. Ale kreacja przynajmniej nie banalna :)
    <a href="http://foxydiet.blogspot.com>>FOXYDIET<</a>

    OdpowiedzUsuń
  5. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Huh, mnie prawie wygoniono z wesela za czarną spódnicę (podczas gdy reszta była kolorowa), także ten, brawo za odwagę i przetrwanie imprezy w czarnym ubiorze :v
    W ogóle, patrząc na zdjęcia nie powiedziałabym, że masz na sobie kombinezon, przez te szerokie nogawki wygląda jak sukienka. Co w sumie jest bardzo fajne.

    Not even a cool kid

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiesz ile czekałam na ten wpis; na próżno było mi czekać na snapie na twoje przygotowania, ale cieszę się, że w końcu wstawiasz
    Ładny kombinezon, a ten żakiecik świetnie uzupełnia wygląd wiedźmy Carelun ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No różnie ludziom moze się kojarzyć czarny kolor. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Niechby ktoś spróbował pociąć/zniszczyć w inny sposób MÓJ ciuch, za który ja zapłaciłam swoimi ciężko zarobionymi pieniędzmi, to dostałby w mordę a parze młodej zabrałabym kopertę, którą ode mnie dostali i odwaliła coś jeszcze cięższego ;)
    Dlatego warto wyczuwać stopień wiochy w otoczeniu ludzi, którzy nas na wesele proszą - ja z zasady na takie imprezy nie chodzę, nawet jeśli jest to rodzina.
    Wyjątki robię dla przyjaciół - właśnie jutro wybieram się na wesele najlepszej przyjaciółki :)

    Wesela to dla mnie ogólnie słabe imprezy, nie bawi mnie tańcowanie przy "Majteczkach w kropeczki" ;P

    Wyglądałaś fajnie, oryginalnie i po swojemu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przypominam sobie, żebym była kiedyś na weselu, ale gdybym już miała się wybrać - zdecydowanie wybrałabym takie klimaty! Świetna marynarka♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w ogóle nie chodzę na wesela, nic o nich nie wiem, ani o tym jak się ubrać. Kojarzy mi się to jednak z muzyką discopolo, której nie trafię. Nie sądzę bym się dobrze bawiła.
    Stylizacja bardzo do ciebie pasuje. Właśnie tak myślałam jak goście mogliby odebrać czerń na weselu i raczej dobrze mi się to nie kojarzy. Hehe, dla mnie to jednak nie ma znaczenia. Czerń to tylko kolor. :P

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest bardzo ładna.
    Wszystko nie odbiega od twojego stylu, a jest idealnie jak na taka uroczystość.
    Ostatnie wesele na którym byłam to mojej siostry 5 lat temu, jak myłam mała to chodziłam zdecydowanie częściej na wesela :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktos tu słabo czyta :( to kombinezon

      Usuń
  13. Bardzo ładna stylizacja ! Sama poszłam na jedno z wesel w czarnym stroju. Kombinezon jest cudowny !




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  14. ZAJEBISTY CZOJS!!!! propsy od ohydek na maksa za łamanie głupich stereotypów!!! #lel ;****

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, cudowna stylizacja <3
    http://d-y-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, nigdy nie widziałam takiego kroju :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale genialna styliacja! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przykuwa uwagę :) Pozdrowienia z Albar :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne pazurki <3
    http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko mi się podoba! Kombinezon-idealny! Z chęcią sama bym sobie taki sprawiła.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz! Moim zdaniem nawet na wesele powinno się ubierać tak jak nam się podoba, niezależnie od koloru czy kroju :D

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna sukienka. Stylizacja świetnie do Ciebie pasuje ;)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepsko z tym czytaniem w polskich szkołach

      Usuń
  24. Uwielbiam kombinezony! Moja rodzina by mnie chyba wyklęła widząc mnie w czarnym stroju na weselu, ale oj tam, najbardziej elegancki kolor :D na razie nie zapowiada się bym się na jakieś wybierała, ale no. Te zabobony starszych babek są śmieszne i tyle :P
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądałaś świetnie, bardzo podoba mi się ten żakiet. a jak sprawdzają się buty, wygodne? bo właśnie nad nimi myślałam. i zdradź mi proszę co to za lakier!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty uwielbiam! są mega wygodne, wzięłam sobie na weselę baleriny na zmianę, ale nie było takiej potrzeby, przetańczyłam w nich całą noc c: a lakier jest z golden rose, jeden z tych nude z notki o paznokciach :)

      Usuń
  26. Ciekawie, choć nie w moim stylu no i paznokietki świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka idealna ale nie na wesele. bo ten dzień powinien być radosny a nie przytłoczony ciezkimi smutnymi koloramo

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem ładne chociaż nie w moim stylu ;)

    Zapraszam: http://viofashiontime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. kombinezon bardzo mi się podoba, żakiet już średnio ale to może dlatego że praktycznie nie noszę żakietów, jakoś tak nie wiem, nie lubię :)ale sam kombinezon jest świetny i ma ładnie zrobiony tył :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super sukienka oraz torebka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietny kombinezon, bardzo fajnie wygladasz! Dolaczam do grona obserwujacych :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. W białej sukience nie można przyjść na wesele w czarnej też nie wypada, to co tu nosić? Według mnie najważniejsze, że Ty się dobrze czułaś, a nie starsze panie obok ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kombinezon mega, razem z tą marynarką długą wyglądają bosko. Pewnie musiałaś masę spojrzeń przykuć tym wyglądem,ale bynajmniej wyglądałaś jak milion dolarów i oryginalnie oraz z dużą dawką klasy :)
    Będzie mi miło,jak mnie odwiedzisz!:)KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczna stylizacja , śliczny kombinezon
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam czerń ♥ Świetna stylizacja!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Mrocznie :D ładny strój :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham czerń <3 Genialna stylizacja :D Ten kombinezon jest mega :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładne zdjęcia, chociaż w sumie sukienka nie całkiem do mnie przemawia... Nie mój gust :)
    Zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może by przemówił kombinezon, ale czytanie to dar ;-)

      Usuń
  39. Awesome post! You look magically!
    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!
    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja tez na weselu bylam w czarnej sukience, ale krotkiej i chociaz wszyscy (lacznie z panna mloda) mi czarny odradzali to postawilam na swoim. Skorzana kurtka tez wywolala oburzenie i zlowrogie spojrzenia ciotek, ale dalam rade 👌
    Kombinezon sliczny, zwlaszcza te plecy 💜

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny kombinezon, świetnie w nim wyglądasz <3
    Nigdy nie zrozumiem tych dziwnych stereotypów. Też bym ubrała się na czarno, gdybym kiedykolwiek zamierzała pójść na jakieś wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładny kombinezon i super zdjęcia :D zapraszam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Kombinezon prezentuje się niesamowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Twoja kreacja na wesele jest niebanalna, ten kombinezon wygląda naprawdę dobrze na Tobie ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna stylizacja! Piękny kombinezon i bardzo ładne zdjęcia.
    Zapraszam do obserwowania i komentowania bloga.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Żakiet jest absolutnym sztosem!! Gdybym taki miała, to nie ściągnęłabym za Chiny ludowe!
    Czytając tego posta zdałam sobie, że oprócz wesela mojej siostry (kiedy byłam ośmioletnią lawendową księżniczką) zawsze wybierałam czarne fity i wszystkie pary do tej pory mają się dobrze więc mit obalony!

    xoxo Astronaut Overboard

    OdpowiedzUsuń
  47. Wycięcie na plecach jest świetne! Daje taką lekkość temu, jak dla mnie ciężkiemu kombinezonowi. :)


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}