piątek, 9 września 2016

I rely upon the sham / ZAFUL

#np Varsity - so sad, so sad

Hejka! Mam dla Was drugi i przedostatni post z ZAFUL. Tym razem skupiamy się na podwójnym naszyjniku z czarnym chokerem i srebrnym sześciokątem. Do tego oczywiście nie mogę się przyczepić, pierdółka dobrej jakości, dolar dobrze zainwestowany. Problem jest z koronkowym stanikiem, którego w sumie w całości Wam nie pokazałam, a jedynie jego dodatkowe ramiączka, ale musicie mi uwierzyć na słowo (znowu sigh), że ktoś go zszywał z zamkniętymi oczami. Cały bajer miał być w dolnych paseczkach, ten poziomy, jak widzicie zresztą, jest dość szeroki i nie przylega ładnie do ciała, na chudszych osobach by po prostu wisiał. Za to dwa paseczki poziome są przyszyte bardzo niesymetrycznie. Jeden wychodzi z połowy miseczki, a drugi gdzieś z początku, co wygląda niechlujnie i aż się prosi o użycie nożyczek. Tak chyba zrobię, bo zależało mi głównie na miękkim staniku, wzięłam taki designerski, bo był jednym z tańszych modeli. No to już wiem dlaczego.

white top - ebay // bralette - ZAFUL // pants - thrifted // shoes - Public Desire // choker - ZAFUL
http://zaful.blogspot.com/ 

40 komentarzy:

  1. Cudowny look, ja czekam na swój choker, Twój bardzo fajnie wygląda. Szkoda, że stanik nie jest taki jaki powinien, kliknięte. Byłabym wdzięczna za to samo u mnie.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja <3 bralet najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda tego stanika bo wydaje sie byc fajny (pomimo tego ze widze tylko kawalek XD ) nie lubie takich rzeczy ktore za niska cene okazuja sie gowno warte i na odwal sie zrobione :/
    Przynajmniej choker wydaje sie porzadnie zrobiony chociaz tak jak sama napisalas czego mozna oczekiwac od pierdolki szczegolniepo tym jesli jest dobrej jakosci <3
    Masz mega swietny kolor wlosow *-*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że jestem z tych grubszych to stanik by nie wisiał, hahah. Za to pewnie cycki byłyby za małe :D


    www.turqusowa.blogspot.com
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, genialny top :) mam też ten stanik z zaful i faktycznie paseczki na dole odstają, ale te przy miseczkach na szczęście dobrze przyszyte :)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit! Uwielbiam takie spodnie, też chciałam podobny bralet - już wiem gdzie nie kupować ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię chokerów. :( Mam wrażenie, że mnie duszą. Ty bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne spodnie :) będą Ci pasować do wielu stylizacji mimo że nie każdemu dobrze w takim fasonie:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem tak jest, że niektóre zamówienia są fajne, a inne nie. Ładny outfit! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny outfit, świetnie Ci w bieli!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwyt! - za każdym razem jak odwiedzam Twojego bloga ;)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że bralet taki kichowy :/ ale stylizacja jest zawsze świetna. Na początku myślałam, że to taki fikuśny kombinezon :D
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracują na akord w tych szwalniach więc dlatego tak krzywo ;-) A tak serio- Twoja stylizacja wywarła na mnie wielkie wrażenie, przede wszystkim Twój niebanalny styl.Wyglądasz doskonale :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety cały myk współprac jest taki ze raz trafi się coś super a raz coś nie za bardzo :) super naszyjnik też się nad nim zastanawiałam ale wybrałam wiązany choker ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety tak to bywa z tanimi rzeczami. Jak się uda, to super, ale jak lipa to przynajmniej nie szkoda wydanych pieniędzy, gorzej jak zapłaci się za coś krocie a potem to okazuje się być bublem... ja to w ogóle zazdroszczę noszenia miękkich staników, bo jestem z tych co muszą kupować markowe i drogie bo w tańszych po prostu nie produkują w takiej rozmiarówce ;(
    świetny look, jak zawsze.
    Muszę teraz nadrobić zaległości na Twoim blogu bo nie było mnie 3 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gorzej jeśli bardzo drogie rzeczy okazują się być bublem, a niestety zdarzyła mi się taka sytuacja kilka razy ;/
    Cudowna sesja! Przepięknie wyglądasz a pozatym bardzo lubię połączenie białego z czarnym :)
    Zapraszam do mnie:
    https://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Meh, a miałam kupować taki bralet, lub jakiś inny równie fikuśny, bo większość rzeczy są w lilipucich rozmiarach, w sam raz na nieimponującą klatkę piersiową, ale cóż. Przynajmniej zupełnie przypadkiem zostałam ostrzeżona c:
    Chociaż na zdjęciach niezbyt go widać, ale to co jest, to aż tak rażąco nie odstaje. W ogóle ten strój kojarzy mi się nieco z latami 60./70., pewnie przez szerokie spodnie i platformy.

    Not a cool kid

    OdpowiedzUsuń
  19. Boże jak ty cudownie wygladasz, jestem zachwycona :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji i podoba mi się ten kawałeczek stanika. Widziałam go wcześniej na ich stronie i też mnie kusił, ale właśnie bałam się o jego wykończenie i czy na żywo też będzie taki ładny. Przynajmniej choker jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiscie, staniczek nie najlepiej zrobiony :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wow padłam. mega interesująco wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam blogi, gdzie można zobaczyć coś innego :)
    twoja stylizacja jest odważna , ale bardzo mi się podoba Twój styl :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz cudownie kochana! stylizacja inna od wszystkich ale wygląda pięknie!

    MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko fajnie współgra :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja :)
    może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa stylizacja, pasuje do Ciebie! ;)

    Zapraszam na kamilsart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie wyglądasz.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny kapelusz ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. może stanik jest niewypałem, ale za to naszyjnik świetny

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie wyglądasz i masz cudowny kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  32. Biustonosz średnio mi pasuje do tego looku, ale za to reszta bardzo ciekawa ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  33. ładnie. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. O, Varsity! Ostatnio odkryłam i całkiem przyjemnie się słucha.

    Z tymi koronkowymi stanikami zawsze mam problem, dlatego posiadam tylko jeden i to na dnie szafy, bo wcale nie wygląda tak efektownie jak na zdjęciach :( Ale za to reszta outfitu 10/10!

    xoxo Astronaut Overboard

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam twój styl ;3 jest taki widać że własny i dość specyficzny ^^
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji, co do stanika to faktycznie te paseczki nie wyglądają zbyt dobrze, co nawet widać na zdjęciach ;)
    http://natalias-place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}