piątek, 2 września 2016

ORANGE IS THE NEW BLACK | ZAFUL

#np Willow Smith - summer fling

Hejka! Dzisiaj mam dla Was pierwszą część zamówienia z Zaful. Wzięłam sobie sukienkę-hiszpankę, bo spodobał mi się jej karmelowy kolor na zdjęciu, stety niestety dostałam w paczce coś wściekle pomarańczowego. Trochę się rozczarowałam, ale znalazłam tego pozytyw: w końcu mogłam użyć pomarańczowych cieni z palet VENUS I i VENUS II Lime Crime. Pobawiłam się trochę divine, creation i jam, aż wyszło coś takiego. Powiem więcej: nawet mi się to spodobało i coraz częściej noszę teraz kolorowe makijaże (szokujące!!!). 



dress - ZAFUL // jewellery - H&M, vintage // hat - choies // shoes - Renee.pl
http://zaful.blogspot.com/ 

49 komentarzy:

  1. Fajna ta sukienka ...tez mam ubrania z tego sklepu i jestem zadowolona ;)

    Melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz w tej stylizacji, sukienka prezentuje się świetnie. Choć sama nie wiem czy miałabym ją do czego skompletować z takim kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka super, też nad nią myślałam składając zamówienie ale mata wygrała :D
    naprawdę ładnie w niej wyglądasz a tan makijaż jest świetny!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż wyszedł Ci genialnie. Ja tam nie potrafię się malować, a próbuję i próbuję i kaszanię haha.
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy żaden kolor nie zostanie nową czernią >D
    Bardzo fajnie wyglądasz, lubię "hiszpanki".
    Jak mija dzień?Czym się zajmujesz? :)
    http://www.mollymoonlight.eu/

    OdpowiedzUsuń
  6. UWIELBIAM TEN OUTFIT♥ Genialny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Może to kwestia dłuższych włosów czy oświetlenia, ale twoja twarz wydaje mi się być bardziej wyciągnięta.
    I w ogóle podziwiam, potrafisz nosić pomarańcz i jeszcze w nim wyglądać <3

    Not a cool kid

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo możliwe, że włosów, bo zawsze podkręcam końcówki i wtedy mam okrągłą pućkę, a teraz są w miarę proste :D

      Usuń
  8. Piękna sukienka. Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę śliczna sukienka :)!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAA wyglądasz przepięknie!!

    http://silvervea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem kolor bombowy i w całej stylizacji wyglądasz świetnie!
    Makijaż też wyszedł pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz ślicznie, ale po raz pierwszy się spotkałam, z tym, żeby coś było w rzeczywistości nie takie jak na zdjęciu, albo się pomylili :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobną sukienkę, ale białą. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super to wszystko wygląda, nie lubię nosić pomarańczowego, ale na tobie wygląda świetnie!

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna sukienka i Ty wglądasz w niej bardzo ładnie ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja kocham pomarańczowe cienie!! <3 Co prawda jestem beztaleńciem jeśli chodzi o mieszanie i dobieranie kolorów więc ładuję tylko jeden odcień (w dodatku maksymalnie oczojebny) i trochę zazdro, że Tobie udało się wyczarować taki sztos na powiekach! teach me master!!

    xoxo Astronaut Overboard

    OdpowiedzUsuń
  17. nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo jestem zachwycona tą sesją, wyszłaś cudownie, ubranie pięknie się prezentuje, makijaż perfecto, no naprawdę świetna robota Carelun

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! piękne zdjęcia <3 klimatyczne!

    www.casperfashion.com zapraszam do komentowania i obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne włosy *.*
    http://07-35am.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz przepięknie, świetne połączenie kolorów ��

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny styl *.* ostatnio widzę dużo współprac z tą firmą
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz bardzo oryginalnie :) świetne połączenie, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze Ci w pomarańczowym! Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie kolory strasznie ci pasuja! W sumie bylabym zla gdybym dostala cos rozniacego sie od mojego zamowienia (na przyklad kolor) i pewnie wyslalabym nie jednego maila bardzo zla! :D
    Tyle dobrego ze ty znalazlas w tym pozytyw a kolor sukienki naprawde swietnie na tobie wyglada! A polaczenie cieni genialne!
    Mam nadzieje ze bede mogla ogladac na twoim blogu wiecej stylizacji z roznymi kolorami! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylizacja :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. O jeju! Świetna stylizacja, jesteś bardzo oryginalna i kreatywna!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie :)
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. You look great!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze sięgam po takie kolory jak czarny,biały, szary - rzadko kiedy patrzę na ubrania w innych kolorach, ale ta sukienka ma w sobie to coś :) Podoba mi się.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna sukienka, rewelacyjnie komponuje się z tymi czarnymi butami i kapeluszem :) Makijaż nie w moim stylu, ale Ty ładnie w nim wyglądasz :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna sukienka i zdjęcia, właśnie niedawno dostałam maila z możliwością współpracy z tą firmą i zobaczymy jak to się potoczy
    ju-latte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ojej śliczny kolor sukienki, bardzo ci pasuję! <3


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super sukienka. Fajnie w niej wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  33. cudne zdjęcia<3
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Wpadnij ♥ NAMELESS

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna sukienka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz :) piękny kapelusz i włosy

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz w takim makijażu i w takiej stylizacji <3
    Obserwuję :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna sukienka :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. O MÓJ BORZE CAROLYN WYGLĄDASZ W TYM CUDOWNIE

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}