piątek, 30 września 2016

TRASHER

#np Lion Babe - she's a lady

Hej! Trochę usunęłam się w cień jeśli chodzi o moje życie internetowej wojowniczki, a to ze względu na Danganronpa: Trigger Happy Havoc, ale o piątkowej notce nie zapominam! 
Od czasu rozpoczęcia kursu na prawo jazdy zaczęłam nosić trampki, jeszcze z czasów gimnazjalnych, bo to jedne z nielicznych moich płaskich i wygodnych butów. Po ponad 20 godzinach jazd uznałam, że wcale nie wyglądają tak źle i można je włączyć też do innych outfitów, więc dzisiaj małe szaleństwo - nie mam na sobie platform. 


blazer - vinted.pl // tee - ebay // pants - thrifted + diy // backpack - vinted.pl

20 komentarzy:

  1. Dobrze wyglądasz w trampkach, a bluza jest jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trampki zawsze spoko, choć stopień zapocenia stóp chyba tylko w nich jest tak wysoki ;P

    P.S. trampki na platformie też są :D ja dorwałam takie w H&M'ie rok temu ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. heh zabawne, bo moj crush mial dzis bluze z dokladnie takim samym nadrukiem(:

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega zdjęcia. Szczęke zbieram z ziemi ;) Super!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni wyglądasz. Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia i bardzo ciekawie wyglądają tak zawiązane trampki ;3;

    OdpowiedzUsuń
  7. trampki zawsze do nas 'powracaja' :) mega zdjecia xxox
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega mi się podoba ten Look <3
    Zdjęcia tez są Śliczne :)
    Obserwuje ;)

    MrKulfon.BlogSpot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W wakacje też rozpoczęłam kurs na prawko i też musiałam zacząć chodzić w butach bez platform :D Czyli w jedynych sportowych jakie mam, które kupiłam na wf jakieś 2 lata temu i odkąd wf skończyłam to nie miałam ich na nogach. A co do stylizacji to wyglądasz jak zawsze najnajnajnaj <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś takie trampki, ale są już za małe na mnie. Chce je z powrotem, do większości stylizacji pasowały ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się twój styl. Świetne zdjęcia.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam nosic trampki <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. masz super styl ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trampki super się sprawdzają przy tej stylizacji, na luzie i stylowo :)
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam trampki <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny tshirt!
    pozdrawiam cieplutko
    http://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}