środa, 12 października 2016

AUTUMN OUTFITS ft. adoreme.com

#np Danganronpa 3 - Side: Despair Intro

Od dłuższego czasu zbierałam się do zrobienia kolaży z outfitami. Myślałam o wakacyjnych, potem post-wakacyjnych, szkolnych i w końcu plan utknął w fazie psychicznego przygotowania do wklejania ubrań. Przełomowy w tej sprawie okazał się mail z adoreme.com, internetowego sklepu z bielizną, w którym zostałam uświadomiona, że ta część garderoby, chociaż na ogół niewidoczna, ma również ogromny wpływ na stylizacje i można ją dopasowywać do nastroju osoby noszącej, a może i nawet do okazji wyjścia.
Tak jak wspomniałam, staniki są z adoreme.com, reszta z dwóch wanelo i mojej fashiolisty (https://wanelo.com/vogueheroine https://wanelo.com/slrgoth & http://www.fashiolista.com/#!/profile/carolyndolly/items)

I've been thinking about making some outfit collages for such a long time yet I was stuck at the idea phase. The mail from adoreme.com turned out to be breakthrough and I gathered myself to finally do this job. Well, quite pleasant, I must say. The only thing I needed was a little inspiration, in this case a gorgeous lingerie that I built the rest of the outfits around. 










12 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się staniki mają ogromny wpływ na stylizacje , źle dobrane potrafią wszystko popsuć .

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawy :) ciekawe i niebanalne <3 zgadzam się że bielizna jest bardzo ważna. Nic nie potrafi tak zepsuć wyglądu, jak źle dobrana bielizna, albo wystające jej części.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne zestawy, nosiłabym każdy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się bielizna :) Wszystko przemyślałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Outfity świetne ! Ostatni nie w moim stylu, ale cała reszta idealna. :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja kocham Twój styl, jeju ♥ mega mnie zainspirowały te kolaże C:

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się ostatnia opcja, jednak mogę sobie pomarzyć. Jestem małym konusem. :/
    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}