piątek, 21 października 2016

Depending on the time of day, the French go either way

#np legally blond the musical - gay or european

Jak pewnie się już zorientowaliście, zaczęłam swoją przygodę ze studiowaniem i wciąż jestem w szoku. Dwa razy w tygodniu wracam do domu koło 22:00 i wszystko o czym marzę, to wypicie rozpuszczalnika. Przez to kompletnie nie umiem sobie rozplanować czasu, a mimo wszystko znajduję go na oglądanie Ultra Despair Girls w autobusie. Aczkolwiek muszę przyznać, że studia zapowiadają się ciekawie, bo boję się otworzyć maila od wykładowcy z listą japońskich słówek i wymaganiami na zaliczenie. 

Ale co mnie nie zabije to (w zależności od poziomu optymizmu proszę sobie ten fragment dokończyć)

shirt - thrifted // pants - vinted.pl + diy // loafers - thrifted

20 komentarzy:

  1. Jeju twój styl jest naprawdę interesujący i naprawdę naprawdę świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  2. you, girl! wszystko tak dobrze się ze sobą komponuje, KOSZULA jest ś w i e t n a. wyglądasz naprawdę fajnie, kurde, taki prosty outfit a chyba jeden z moich ulubionych, niesamowicie mi się podoba. przy okazji wysyłam duchowe wsparcie i siłę na dalszy ciąg studiów. buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na studiach! Będzie dobrze. Ja jakoś przeżyłam pierwszy rok :P Genialna koszula!
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  4. ...to cię zabije później!
    Fantastyczna bluzka! jeśli to Cię pocieszy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia cudowne!

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wkrótce się przyzwyczaisz do tego, ja sama nie mogę sobie kompletnie rozplanować czasu... przepiękne zdjęcia!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na studiach , zycze wytrwalosci haha :) Mega outfit btw xo

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy tylko ja jestem zakochana w każdej Twojej stylizacji? Dla mnie chyba byś mogła założyć zwykły dres i wyciągniętą koszulkę, a i tak bym powiedziała, że pięknie wyglądasz, czego o innych powiedzieć nie mogę, zawsze będziesz mnie szokować ;) życzę Ci powodzenia na tych studiach ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. masz bardzo interesujący styl ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja

    http://skucinskae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna stylizacja :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}