środa, 26 października 2016

HALLOWEEN INSPIRATIONS ft. Punkrave.com

Zbliża się moje ulubione święto, a przez bieganinę związaną ze studiami, nie byłam w stanie przygotować żadnych postów zahaczających o ten temat, gdzie walałyby się dynie i dziwne stroje, ale czas nadrobić! Jeśli chodzi o moje plany na halloween, to spędzam je podobnie, jak w tamtym roku - na zamku w Mosznej. Wtedy trochę przegrałam sprawę, bo zapomniałam wziąć aparatu i żałowałam tego przez cały pobyt, ale tym razem nastawiam się na śliczne zdjęcia.

Since I started uni, I was too busy to even think about doing Halloween series on my blog yet I couldn't miss the opportunity to post some inspirations. Additionally, if you're still looking for last minute outfit, why not giving a try to Punkrave.com which offers gothic jackets, dresses, victorian dresses, gothic lolita dresses along with many other gothic clothes styles!





 klik                                                                 klik


klik                                                               klik


11 komentarzy:

  1. Trochę odrzuciły mnie te nitki na rzęsach :D jakoś tak creepy

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mogę się doczekać Halloween, w tym roku w końcu się przebiorę! Cały czas zastanawiam się nad Enchantress, Jokerem, Harley i Wednesday Addams :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne inspiracje! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. great inspo! <3
    www.britishmermaid.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych krwawych świeczkach! Chyba sobie takie sprawię/zrobię sama. I to już nie tylko na Halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej zabawy! Nietypowe inspiracje :D Świeczki najlepsze.


    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja haloween jakoś szczególnie nie świętuje, ale też nic do tego nie mam ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaaa te nietoperze na powiekach, kocham

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}