piątek, 7 października 2016

It's hard to even fathom which parts I should believe

#np lady gaga - million reasons

Mimo, że ten motyw kratki wcale nie pojawia się na blogu zbyt często, musicie mi uwierzyć, że żywię do niego niezdrową miłość i zawsze zwraca moją uwagę. Ponad rok zajęło mi targowanie się o kraciaste portki z Agnieszką, która obstawała przy tym, że kiedyś je założy, ale wynaleziona przeze mnie w lumpeksie koszulka z jesiennej kolekcji H&M Studio zmiękczyła jej serce i w końcu dobiłyśmy targu. Pewnie Wam je pokażę, ale na razie walczę z Urzędem Celnym, który nie ma litości wobec modowych blogerek i przetrzymuje paczki z ubraniami. 

Although it's not usual for me to wear gingham, I'm so obsessed with that pattern, to the point that I've been negotiating getting my friend's gingham pants for over a year. Yet I made it! And would love to share an outfit featuring them, however one of my parcels is held by Polish Post Customs and waiting for new clothes may take a bit more. They have no mercy for fashion bloggers.

crop top - choies // beret - local shop / gingham skirt - thrifted / heart shaped bag - topshop

42 komentarze:

  1. JAK CI DOBRZE W TYCH OKULARACH!

    OdpowiedzUsuń
  2. przeurocze zdjęcia!! i masz ładniutkie nóżki :--(

    OdpowiedzUsuń
  3. tak trochę po francusku wygląda :D
    buty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię motyw kratki <3
    Wyglądasz ślicznie :)
    Mój kanał na yt ♥
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz w tym zestawie :) Tak, oczekiwanie na paczki i przetrzymywanie przez celników, to najgorsze co istnieje.


    Zapraszam serdecznie do obserwacji i komentowania bloga,

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten strój, zwłaszcza przez okulary, kojarzy mi się trochę kreskówkowo. Klimaty Darii albo czegoś podobnego c:

    Not a cool kid

    OdpowiedzUsuń
  7. to jesteś taka Ty, jaką Cię najbardziej lubię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Grzywka rocks! więcej zdjęć samych włosów i makijażu proszę. w sensie, portretów XD dżizys, nie umiem się dziś wysłowić.
    Pozdrawiam <3
    http://www.mollymoonlight.eu/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna stylizacja :) pochwal sie gdzie kupilas szminke/pomadke? Jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz ciekawy styl :D Osobiście założyłabym inne buty, ale ogólnie stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz. pasują ci te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest ta spódnica <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetnie! Bardzo mi się podoba <3

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa stylizacja i "odważny" makeup ;) Osobiście bardzo lubię prosty styl i tego typu ootd - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Weszłam tutaj przepadkiem, przekierowana z innego bloga, a tu taka niespodzianka, ktoś kogo już kojarzę ze snapa twitterowiczów bądź beliebers, nie umiem teraz skojarzyć. No proszę! Świetna stylizacja, mimo dość nietypowej raczej urody jesteś prześliczna!

    http://mvrcelia.blogspot.com/2016/10/wspopraca-dressily-halloween-duzy.html ZAPRASZAM DO MNIE NA DUŻY KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja, masz extra styl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz przepięknie, uwielbiam Twojego bloga. :) Obserwuję i czekam na więcej!

    http://paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna stylizacja *.*
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowita i bardzo oryginalna stylizacja. Twój look oraz ta stylizacja tworzycie jedność. Wszystko jest bardzo spójne, przez co bardzo przyjemne dla oka ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię motyw kratki, pamiętam jak kiedyś miałam taką spódniczkę i baleriny z motywem kratki, hahah ;P Bardzo ładnie wyglądasz, oryginalnie, podoba mi się twój styl :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyglądasz, uwielbiam Twoje okulary, a i ta czarna szminka bardzo mi się podoba, chyba sama muszę o takiej pomyśleć ;)

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny look, zainspirowałaś mnie nim! ♥

    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. So cool, love this style, casual but stylish.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja! Bardzo nam się podoba takie zestawienie :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja i ślicznie w niej wyglądasz! Zainspirowałas mnie 😉😉

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba!
    Świetnie wyglądasz.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawa stylizacja!
    Połączenie czarnego i pasków bardzo mi się podoba :)

    Pozdrowienia!
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jeszcze nie przekonałam się do tego typu kratki, ale kto wie ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie pasuje do Ciebie czarna szminka i tak krótko ścięta grzywka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega spódniczka :D i fajna grzywka :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię, że jesteś taka oryginalna <3

    OdpowiedzUsuń
  32. random z fashionstyle13 października 2016 21:49

    o kurde, Ty nadal żyjesz i jak prężnie działasz!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}