środa, 2 listopada 2016

HALLOWEEN 2016: PHOTO DIARY

#np Lady Gaga - sinner's prayer

Od halloween wszyscy już żyją świętami, ale zróbmy szybko throwback do ubiegłej soboty, którą spędziłam na zamku w Mosznej. Wcześniej pisałam, że było to moje drugie halloween, ale poprzedniego razu wykazałam się wybitnym ciotyzmem i nie wzięłam ze sobą aparatu. Chciałam napisać, że w tym roku życie nie zrobiło mi flip, ale 1) to sformułowanie jakoś odstaje mi od reszty tekstu 2) zrobiło. 

Powiem szczerze, że mając porównanie do zeszłego roku, byłam trochę rozczarowana. Dekoracje były wykonane bardzo połowicznie. Prawdę mówiąc, zaraz po przyjeździe myślałam, że jeszcze nie rozłożyli wszystkiego, bo pamiętałam srebrne kandelabry pokryte pajęczynami, mnóstwo dyń, świec, kolorowe iluminacje z zewnątrz. A tu trochę pustawo się zrobiło, kilka pajęczyn, czaszek i praktycznie takie samo oprowadzanie po zamku z upiorami. Owszem, miło spędziłam czas, ale w zeszłym roku bawiłam się 

Jeśli chodzi o halloweenowy kostium, to chciałam zrobić swoją interpretację ultimate despair - inspirowałam się trochę Monacą i Sonią Nevermind z Danganronpy. Nie powiedziałabym, że są to moje ulubione postaci, ale mam do nich pewien sentyment, a przynajmniej modowy. Sukienka jest z ZAFUL

11 komentarzy:

  1. Świetne te zdjęcia! Fajnie, ze miałaś okazje tak spędzić Halloween :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka. śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Z Twojego opisu wynika, że Halloween na zamku w Mosznej jest dosyć ciekawe. Może kiedyś uda mi się tam wybrać. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, a dekorację wyglądają ciekawie.
    Nie wiedziałam, że na zamku w Mosznej organizują halloween. Fajna opcja :)
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sposób spędzania halloween! Wyglądałaś świetnie :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny klimat w tym zamku :D
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zobaczyć ten zamek od środka ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}