piątek, 25 listopada 2016

HOW TO STYLE SATIN TREND

Jeśli korzystacie z Tumblr lub innego zagranicznego źródła inspiracji, macie szansę obserwować narodziny i upadków różnych trendów, uczestniczycie w nich zanim wejdą do sieciówek i zaineteresuje się nimi prasa. ale również skazujecie się na ukrzyżanie przez społeczeństwo, jeśli wyjdziecie w czymś kilka miesięcy przed "zaakceptowaniem". Tak miałam miałam między innymi z satyną, która jest motywem przewodnim tej notki, ponoć hitem jesiennego sezonu, ale ja jako wybitnie inna i alteratywna feszyn blogerka, paradowałam w halkach z lumpeksu w Chorwacji, czym ściągałam na siebie spojrzenia wszystkich turystów, ale w głowie miałam hasło first they laugh then they copy i co? podobne sukienki można teraz kupić w centrach handlowych za jakies 150 złotych.
Nieważne, poniżej kilka moich outfitów z wykorzystaniem satynowych elementów. W miarę dopasowane do pogody, bo niestety czasy, kiedy można było wyskoczyć w sukience na ramionczkach już za nami. A trendy na 2017 już pączkują.
 


slayer top - CLICK // choker - CLICK

16 komentarzy:

  1. Najlepiej pamiętam chyba taką sytuację z creepersami. Podobały mi się już od kilku lat, po odłożeniu pieniędzy zaopatrzyłam się we własną parę, przeżyłam spojrzenia pogardy i uszczypliwe komentarze. Nie minęło kilka miesięcy, a wszyscy nosili obuwie w podobnym stylu. Identycznie było ze wszelkiego rodzaju chokerami. Myślę, że hasło w Twojej głowie sprawdza się niestety bardzo często. Piękne stylizacje - moje serce skradły przede wszystkim pierwsza i ostatnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta moda na satynę. Podczas mojego pobytu dziwiłam się, że wszystkie dziewczyny chodzą w sukienkach na bluzkach, wróciłam do Polski i po 2-3 tygodniach nasze krajowe blogerki również zaczęły postować o takich stylizacjach. Początkowo nie mogłam zrozumieć tego trendu, ale wraz z upływem czasu przekonałam się zarówno do sukienek na bluzkach, jak i piżamowej satyny w ulicznym wydaniu.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby nie patrzeć, ludzie na początku na wszystko nastawieni są na "nie", ale gdy coraz wiecej i wiecej osób w danej rzeczy się pokazuje, nagle uwielbiają taki styl. Moim zdaniem pierwsza stylizacja najlepsza, bo podobają mi się takie połączenia

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze tak jest, że kiedy coś nowego wchodzi i jeste świeże, ludzie się smieją, a potem kopiują, staje sie to popularne i nagle wszyscy to noszą, bo jest popularne. Dla mnie kazdy pojawiający się trend ma w sobie to coś, w koncu ktoś musiał na niego wpaść i musiał naprawdę przykuć uwagę, skoro z czasem zaczęli się nim afiszować wszyscy ludzie :D z satyną tak samo, już moda wchodzi, potem znów zgaśnie i będzie niemodne, dlatego najlepiej nie iść za modą, bo ona się zmienia, a ubierać się tak, jak się chce i jak się komu podoba ;)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Więcej tego typu notek, gdyż są fajną odskocznią od jednej stylizacji. Plus czy mogłabyś zrobić notkę na temat swoich najlepszych łupów z lumpa?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tą modą na satynę. Ale ty tak zestawiłaś, te rzeczy, że mi się nawet podoba :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O skurwesyn. Taka seria "How to style..." byłaby s u p e r

    OdpowiedzUsuń
  8. a może to Ty jesteś wyznacznikiem mody hmm

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow ładna stylizacja :o


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia stylówa wygrała wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnia stylizacja jest super! :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. slaynęłaś dziewczyno

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten trednd i nadal zastanawiają mnie ceny takich rzeczy w sieciówkach i głupota ludzi, którzy to kupują, satynowe "sukienki" taniej da się kupić nawet w sklepie z bielizną i oczywiście w lumpach, ale to je inteligencja firm, tego nie ogarniesz... :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny styl, doskonale łączysz ze sobą ubrania i jesteś mega oryginalna! Kocham patrzeć na twoje looki :)
    https://aisakm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta bombonierka różowa wymiata

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsza stylizacja podbijła moje tumblr hoe serduszko

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}