czwartek, 10 listopada 2016

I might not be flawless, but you know I gotta diamond heart

#np Lady Gaga - Diamond heart


Piątkowy post wyjątkowo dzisiaj, bo dostałam godziny dziekańskie, a jutro wybieram się na koncert Justina Biebera do Krakowa i wyjeżdżam skoro świt. Nie żebym była wielką fanką, ale to zawsze ekscytujące, gdy po prawie roku czekania nadchodzi ten moment i trzeba zastanawiać się nad outfitem. Z jednej strony cieszę się, że wypada 11 listopada, bo nie tracę dnia na uczelni, ale też trochę będę nudzić się w Krakowie. Przynajmniej do momentu przyjazdu pod arenę, bo tam znowu zacznie się cyrk i będę latać gdzieś w tłumie. Jeśli interesuje Was jakże emocjonujący opis poprzedniej trasy to zapraszam (klik).

Tymczasem zostawiam Was z niesamowicie wygodną stylizacją, idealną na jesienne dni.


sweater - SAMMYDRESS // pants - River Island // bag - H&M // choker - SAMMYDRESS




34 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy jest ten sweter :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To udanego koncertu! Wyglądasz świetnie, podoba mi się ta stylizacja ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweter, lubię takie przedłużane fasony.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego koncertu!
    Fajna stylizacja, szczególnie podoba mi się kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego koncertu! Piękny ten sweter, świetnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam kiepskie wspomnienia z sammydress, ale swetrzysko robi wrażenie *__*

    OdpowiedzUsuń
  8. W Krakowie nie da się nudzić :D Uważaj tylko na obchody Święta Niepodległości, bo będą dość blisko dworca i ogólnie narobią zamieszanie w komunikacji miejskiej, jak to tego typu imprezy. Biber i narodowcy, ale combo :D Miłego koncertu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja, bardzo podoba mi się kolor swetra :D
    Udanego koncertu! ^^
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa propozycja. Jestem zachwycona sweterkiem :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie idealne :) Podobają mi się mocne akcenty w tej stylizacji, jak makijaż czy buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweter jest świetny! Uwielbiam twój styl ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja. Mam nadzieję, ze pjawi się jakiś post z koncertu ;) Pozdrawiam
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O to fajnie,że jedziesz na ten koncert :D
    Pięknie wygllądasz.
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny beżowy sweter! Makijaż świetny i idealnie kolorystycznie pasuje, jaka to pomadka? *.*
    Miłego koncertu xx

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweter jest po prostu genialny. Strasznie przypadł mi do gustu, taki..inny. No i moja słabość do chokerów. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Udanego koncertu ! Boski outfit :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. sweter jest genialny :D
    bardzo żałuję, że nie pojechałam na koncert Justina

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja :)! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powtórzę to co jestt w komentarzach innych: śliczny outfit i mam nadzieję, że koncert był udany

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny sweterek :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. love your sweater and hat!

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, mam do ciebie ogromną prośbę!
    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc! Wystarczy, że klikniesz TUTAJ.
    Wiem, że mogę na Ciebie liczyć i mam nadzieję, że pomożesz! :)

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz a koncert to super sprawa
    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten kapelusz jest przepiękny! <3
    Zapraszam
    https://zanetatomaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}