piątek, 23 grudnia 2016

MERRY KURISUMASU / gift wrapping 2016


Cześć wszystkim! Okna umyte dla Jezusa? Jeśli tak, to w końcu można zabrać się za przyjemniejszą część świąt, jaką jest pakowanie prezentów. Mimo, że kupiłam wszystkie potrzebne produkty z dużym wyprzedzeniem czasu, to samym pakowaniem zajęłam się na ostatnią chwilę i praktycznie zarwałam noc, żeby wyrobić się ze zdjęciami, by ta notka pojawiła się jeszcze przed wigilią. Bitch is crazy. 

Może nie jestem zadowolona z ich prezencji, tak jak byłam w tamtym roku, ale niewątpliwie zrobiłam progress od 2013. Tym razem dodatkiem "wow" są papierowe kwiatki, które jak się okazało nie są kwiatkami ze zwykłych chusteczek, co sugerowałoby tissue w nazwie, ale do ich złożenia potrzebny jest specjalny papier, szybko gniotący się - taki, w jaki pakują czasem zakupy. Okazało się, że mam go w domu mizernie mało, dlatego pierwsze kwiatki ćwiczyłam na papierze z Sephory. Co wcale nie jest takie głupie i nie wygląda brzydko, ba - może być nawet fajną wskazówką, co kryje się w środku prezentu. Dlatego dziadkom zrobiłam już roślinkę z firmowego skrawka home & you.

Oprócz tego standardowo czerwono-białe wstążki i laski cukrowe z żabki.
Klasyka świąt.


Na koniec chciałabym Wam życzyć udanych świąt, jeśli je obchodzicie, a jak nie - po prostu dobrego dnia. Najedzcie się jak nigdy, niezależnie od tego, czy to pierogi czy paczka ciastek z Lidla, TREAT YO SELF.

8 komentarzy:

  1. Super pomysł z tymi kwiatuszkami, piękne prezenty. Wesołych świąt! :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby zwykły kwiatek dodany do ozdoby prezentu, ale jednak robi wow efektowi końcowemu :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie zapakowane prezenty! :D
    Wesołych Świąt :*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kompletnie nie potrafię pakować prezentów, nie wiem dlaczego jest mi to zlecane co roku skoro mam dwie lewe ręce. Najgorsze jest to, że moje pakunki wyglądają jakbym robiła to niestarannie podczas gdy ja wkładam to całą swoją moc! Może nie za bardzo na temat, ale uwielbiam te pudełka z Sephory, świetnie się prezentują więc zastawiam sobie nimi półkę w szafie coby pomieścić kosmetyki! Całuję i życzę spokojnych świąt!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie tylko ja w tym roku zwlekałam z pakowaniem całe wieki. Też spędziłam sporą część nocy na tej właśnie czynności ^^. Kwiatki bardzo ślicznie Ci wyszły! Z pewnością skorzystam z tutorialu przy następnym pakowaniu prezentów. W każdym razie pozdrawiam i życzę cudownych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda to ślicznie i wzajemnie ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny post i genialny tutorial !

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}