poniedziałek, 26 grudnia 2016

NYE inspirations ft. StyleWe.com

Hej! Pojedzone i poświętowane? W takim razie przechodzimy do kolejnej okazji, żeby kupić sobie coś nowego. Nawet nie trzeba wychodzić z domu - ja sama planuję sylwestra z historią angielskiego obszaru językowego, ale uwielbiam szukać inspiracji i oglądać makijażowe tutoriale. Tym razem mam dla Was kilka różnych boardów, które przygotowałam wraz ze stroną StyleWe.com.

Although I hate the idea of celebrating NYE, it's always pleasing to watch some beauty tutorials and search for sparkling outfit ideas. If you still not sure what to wear - I got you. Well, me and StyleWe. You can go over hundreds of party dresses and find the style you like the most. Aditionally, you can check their article on beach waves hair, if you're going for something more natural.



7 komentarzy:

  1. Świetne stylizacj. Pozdrawiam ;)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje stworzyłaś! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje mega, ta trzecia najbardziej mi się podoba, bo takie w moim stylu bardziej :D
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, pokochałam wszystkie! ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chetnie ubrałabym 3 i 5 zestaw! Bardzo ladnie Ci wyszly te kolaże :) lubie takie posty z propozycjami ciuchow. Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja jest fenomenalna. Najbardziej podobają mi się buty, piękne. :)
    Pozdrawiam :)
    floverxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}