piątek, 13 stycznia 2017

you rid me of the blues

#np The 1975 - Medicine 

Wraz z temperaturami poniżej -15 stopni nastały czasy zdjęć w pokoju, bo pozowanie na mrozie mam przetestowane do tylko do -5, a zbliża się sesja i nie mogę sobie pozwolić na zdychanie w łóżku, więc jakiś czas wszyscy musimy się pomęczyć :(

Hello!! Here's a super quick post featuring my lace up top from tosave.com. Too bad it's so freezing cold outside that I can't take any prettier photos but for now, this will do. 

necklace - H&M // hat - CHOIES // top - TOSAVE.com // pants - zara // shoes - deezee

13 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam <3

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz:) świetna masz spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ;o

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chudzinka.:* Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie połączenie kojarzy mi się z Arlekinem, głównie przez spodnie, ten wzór i tak wysoko podciągnięte. Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka, uwielbiam Twoje stylizacje! Podoba mi się taka kompozycja, choć nie jestem fanką kapeluszy.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pretty look :) Wonderful post! Have a great day!
    Beauty and Fashion Freaks

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna bluzka! ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja ;) nie ma co się narażać na sesje zdjęciowe przy takim mrozie ryzykując zdrowiem.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem totalnie zakochana w tej bluzeczce!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz <3 i masz czadowy pokój, ja niestety muszę marznąć ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja, ale spodnie wygrywają <3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}