czwartek, 9 lutego 2017

DRESSPL / prom dress hunting

Czy sezon studniówkowy wciąż trwa? Mam nadzieję, że tak i kogoś zainteresuje dzisiejszy post i moje sukienka na studniówkę. Właściwie to piszę go zakopana w notatkach z językoznawstwa, ale zrobiłam sobie szybko przerwę dla sklepu Dress.pl, który ma naprawdę bogatą ofertę. Od kiczowatych sukienek po naprawdę bajkowe kreacje. Mnie jak zwykle podobają się te haute couture, które imitują pokazy Eliego Saab lub skrajnie minimalistyczne do których można dobrać obfitą biżuterię. 

Kolejną fajną rzeczą, jaką wyhaczyłam na ich stronie jest możliwość podglądu, kiedy najprawdopodobniej dostaniecie swoje zamówienie. Przy każdej sukience jest kalendarzyk, gdzie można sobie to obliczyć i względnie się odstresować, że sukienka zdąży na czas. A jak nie, to wciąż mamy karnawał, więc można wyskoczyć na jakąś fancy imprezę, gdzie nosi się suknie wieczorowe, no nie?
Poniżej kilka moich ulubieńców z dresspl.pl, wszystkie są podlinkowane pod zdjęciami, wystarczy kliknąć w numerek!

Update: pisałam tego posta dwa tygodnie temu, ale przez sesję, a później brak odzewu ze strony sklepu jestem na 99%, że wszyscy przeżyli już swoje studniówki i pozostało Wam tylko zaopatrzyć się w suknie na charytatywny bal wiedeński :(
Z normalnymi notkami wracam już od przyszłego tygodnia, bo pozostało mi się jeszcze rozprawić z historią Wielkiej Brytanii [*], także trzymajcie kciuki!





8 komentarzy:

  1. Piękne te sukienki, idealne na wielkie wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza i ostatnia beżowa sukieneczka - cudo! nosiłabym takie! co prawda studniówka faktycznie już dawno temu była, ale lepiej późno niż wcale. :P
    skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne sukienki ;) Życzę Ci powodzenia i już nie mogę się doczekać Twoich normalnych postów ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne sukienki! Życzę powodzenia ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, uwielbiam takie sukienki Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już miałam studniówkę.Z tych sukienek wybrałabym czarną tą 3 jeżeli bym miała powtarzać studniówkę :D

    http://kelieezy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}