piątek, 17 lutego 2017

Let the bridges that I burn light the way for no return

#np Cruel Youth - Riot in my heart

Wow, ostatni raz na outfitowych zdjęciach byłam pod koniec listopada i aż dziwnie było marznąć na dworze w imię internetowej sławy (heh). Dzisiaj zestaw z nowym vintedowym nabytkiem - różową puchową kurtką, bo sesja poprzestawiała mi w mózgu i nie dość, że jest napompowana jak Michelin to jeszcze ma kolor agresywnej brzoskwini. Mimo wszystko, dawno nie miałam tak ciepłego okrycia wierzchniego. 

Z ciekawszych rzeczy, które zrobiłam w tym tygodniu: dodałam swój pierwszy filmik na kanał (klik). Strasznie się tym stresowałam, ale widocznie niepotrzebnie. Odbiór był bardzo pozytywny, co zmotywowało mnie do dalszej pracy. Oczywiście na razie muszę usiąść na dupsku, bo w przyszłym tygodniu wracam na studia i pewnie szybko skończy się laba, a zacznie nauka. Już i tak zaczynam gnić w łóżku, bo nadrabiam zaległe znaki kanji i kreślę na ścianie coraz to bardziej skomplikowane krzaki. W każdym razie, dziękuję za wszystkie komentarze i wyświetlenia pod filmikiem, jest to dla mnie przygoda i ciekawe, w jakim kierunku pójdzie.

puffer jacket - puma / vinted.pl // turtleneck - thrift shop // pants - thrift shop + diy // shoes - allegro.pl // beanie - thrift shop 


19 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na Cb od razu widzę londyńskie ulice ;) super ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta kurteczka! Ogólnie chodzi za mną ostatnio coś w tym kolorze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na więcej filmików na twoim kanale, bo bardzo ciekawie się zapowiada <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka. :)

    W filmiku widać, ze trochę się stresujesz, ale bardzo miło się go ogląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka cudowna - ten kolor agresywnej brzoskwini mi się bardzo podoba :)
    A filmik ci wyszedł super

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kurtka jest genialna! :O

    http://growlmabloga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kurtka ciekawie tutaj wygląda :) Super outfit jak zawsze. A kanał już odwiedzony i zaobserwowany. Już nie mogę doczekać się kolejnych filmów. Cieszę się, że nagrywasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Napiszesz post o tym jakie lumpeksy polecasz?

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit! Szczególnie podobają mi się spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz fantastycznie. Nigdy nie umiałam wyszukiwać takich perełek na vinted
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super outfit, filmik tak samo!♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna jest ta kurtka , ma niesamowity kolorek .Wszystko ze sobą fajnie współgra :)

    http://kelieezy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kurtka ma przecudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}