piątek, 10 lutego 2017

VALENTNE'S DAY INSPIRATIONS!

#np Brooke Candy - bitch like me

Jakoś w zeszłym roku zrobiłam zdjęcie strony książki, którą czytałam. Nie pamiętam tytułu, ale wiem dla jakiego fragmentu ją zachowałam. [...] kładzie się do łóżka z oczami jakby pełnymi sproszkowanego szkła. Tak właśnie się czułam przez ostatni tydzień, kiedy wszystkie egzaminy zwaliły mi się na głowę i próbowałam się ze wszystkim wyrobić na czas. Wstawałam wcześnie, piłam po 6 kubków zielonej herbaty, wieczorem pochłaniałam pringlesy i kładłam się późno, bo potrzebowałam jeszcze chwili na rzeczy niezwiązane z nauką. 

Dlatego tak strasznie cieszę się z wolnego, mam dużo kreatywnych planów i liczę na to, że przynajmniej część uda mi się spełnić, a Wy będziecie ich świadkami (zadowolonymi)(chyba). 

Jako, że dopiero wracam do siebie po sesji, dzisiaj kolejny post z serii zapchaj dziurę, ale pełną parą ruszam od przyszłego tygodnia i jeszcze chwilkę musicie się ze mną pomęczyć, chociaż ja uważam różowe obrazki za estetycznie satysfakcjonujące. Niezależnie od tego, czy walentynki spędzacie z drugą połówką lub dołączacie do facebookowych wydarzeń typu 14 lutego spędzę z pizzą, I got u covered. Czerwona bielizna, naszywki ambivalentlyours, bombonierki z minerałami albo serduszka na twarzy - dla każdego coś dobrego.


6 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to serduszko z kryształkami, olaboga - popadłam w zachwyt!
    skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyna w okrągłych okularach - przeurocza! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię takie obrazki :*

    http://kelieezy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda trochę się spóźniłam, ale inspiracje cudowne. Kocham czerwień! Wiesz może gdzie dostanę piękny, matowy czerwony cień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam z lime crime, paleta Venus I :)

      Usuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}