sobota, 1 lipca 2017

i don't speak polsku plays in the background

Jej, w końcu skończyłam sesję i oficjalnie mam wakacje. Jak mi przejdzie faza na leżenie w łóżku do 3:00 i wstawanie koło 12:00, to w końcu zabiorę się za rezurekcję kanału na youtubie i być może pisanie trochę bardziej ambitniejszych postów, a przynajmniej takich, które nie wyglądają jak ucięte w połowie. Po prostu nic szczególnego się u mnie nie dzieje, po staremu triggeruje mnie wszystko, ale jakoś przestałam mieć ochotę żalenia się w internecie. Chyba, że na twitterze. Tam mam mental breakdown trzy razy dziennie i zawsze muszę o tym napisać, więc jeśli jesteście spragnieni update'ów z życia Carelun, there you go - https://twitter.com/carolyndolly 

7 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio nie mogę zebrać się do nagrania filmów na yt, ale w końcu będę musiała to zrobić. Uwielbiam czerwone ubrania! Świetnie wyglądasz w tym kolorze <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych wakacji :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny masz ten blog. Często go odwiedzam. Dzięki za inspirację. Pozdrawiam i tak 3maj. Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje stylizacje i zdjecia! Chcialam kupic te piekne okulary ale gdy zobaczyłam ze co 3 osoba na openerze ma je na nosie to zrezygnowałam mimo ze bardzo mi sie one podobaja. Za kazdym razem gdy je widze w glowie mam KUP JE KUP JE 😂 Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit, piękna ta kurteczka♥

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}